IKM uke 47

Noen andre av dere som er dpo som har mye gass? Er 6dpo og fiser så ekstremt mye at jeg kunne ha vært leverandør for AGA. Helt ulidelig. Har mye gass til vanlig fordi jeg har irritabel tarm, men dette er et nytt nivå

Denne gangen er kroppen litt rar. Jeg fikk positiv cbd eltest på fredag og jeg har fortsatt slimete utflod, som attpåtil er blandet med lotionaktig utflod. Ifølge testene skal el være over. Men syns det er så rart at jeg har 2 typer utflod. Hmm..

Jeg tror jeg hører til her :-) IKM er 18 november. Tror ikke jeg har hatt el denne mnd. Har testet med strimler fra billigtester. Så jeg får bare vente. Hatt litt ustabil syklus etter at vi mistet i juni, alt mellom 26 og 29 dager har vært "normalt".

Noen andre av dere som er dpo som har mye gass? Er 6dpo og fiser så ekstremt mye at jeg kunne ha vært leverandør for AGA. Helt ulidelig. Har mye gass til vanlig fordi jeg har irritabel tarm, men dette er et nytt nivå
Er litt sånn i dpo-land jeg og. Både med og uten unge i magen.

Denne gangen er kroppen litt rar. Jeg fikk positiv cbd eltest på fredag og jeg har fortsatt slimete utflod, som attpåtil er blandet med lotionaktig utflod. Ifølge testene skal el være over. Men syns det er så rart at jeg har 2 typer utflod. Hmm..
Det er normalt å ha forskjellig sekret iløpet av syklusen. Til og med ila dagen. Finnes ingen fasitsvar på hvordan sekret man har til et bestemt tidspunkt i syklusen

Det var et tidlig tegn hos meg ved begge svangerskapene :-) Følte hele magen boblet av luft...

Det var et tidlig tegn hos meg ved begge svangerskapene :-) Følte hele magen boblet av luft...

Krysser fingrene!! For å si det sånn har jeg bortvist meg selv til gjesterommet fordi jeg fiser nonstop. Har vært sånn i hele dag. Hele dagen har egentlig bare vært en lang fjert.

Har kommet dit at symptomjakt har jeg sluttet med, siden jeg føler jeg har hatt "alle" symptomer i boka, så jeg starter å teste 8 dpo ish:o D demper liksom testetrangen, også blir jeg forberedt sakte, men sikkert på negativt resultat, haha:p

Du får oppdatere her etterhvert når du er dpo da:)

Ja, pleie vel vera sånn me dei fleste..:p kjenne jo alt muli te tider!:)) eg har begynt å testa allerede 7dpo tidligare, fekk svaaak strek 9dpo me litlo so eg ser ikkje grunn te å utsetta testingo serli meir enn da..:p
Hehe.. Denna pp syntes eg me ska ha truo!;) sjå for oss doble streka i fleng!:D

Det er normalt å ha forskjellig sekret iløpet av syklusen. Til og med ila dagen. Finnes ingen fasitsvar på hvordan sekret man har til et bestemt tidspunkt i syklusen

Nei gjør vel ikke det, det er jo mye forskjeller. Ble bare så overrasket når det ikke har vært sånn i dpo-land før. Men nå er det snart 3 uker siden SA da så kroppen kan vel være litt rar av det også.

11dpo og negativ test.

7 dpo og bare "litt" utålmodig.. Men jeg tenker at hvis jeg klarer å ikke teste før ikm eller tanta kommer, så unner jeg meg den kule kosegenseren jeg fant på cubus ^_^

Herregud, 9 dpo og jeg tror jeg er gravid!
Fikk strek i går også, men den er absolutt sterkere i dag ❤️
ImageUploadedByBV Forum1447230844.598015.jpg

ImageUploadedByBV Forum1447230856.387155.jpg

Tenk om det blir klaff på første forsøk med ivf! Jeg har ventet veldig lenge nå! Shit, dette er helt sykt :D

Back
Topp