Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt sånn i dpo-land jeg og. Både med og uten unge i magen.Noen andre av dere som er dpo som har mye gass? Er 6dpo og fiser så ekstremt mye at jeg kunne ha vært leverandør for AGA. Helt ulidelig. Har mye gass til vanlig fordi jeg har irritabel tarm, men dette er et nytt nivå
Var ikke sånn i dpo-land sist. Derfor jeg reagerer! Men godt jeg ikke er aleneEr litt sånn i dpo-land jeg og. Både med og uten unge i magen.
Haha! Kunne ikke sagt det bedre selv. Har hatt det slik i to dager nå. Hadde el på lørdag.Noen andre av dere som er dpo som har mye gass? Er 6dpo og fiser så ekstremt mye at jeg kunne ha vært leverandør for AGA. Helt ulidelig. Har mye gass til vanlig fordi jeg har irritabel tarm, men dette er et nytt nivå
Det er normalt å ha forskjellig sekret iløpet av syklusen. Til og med ila dagen. Finnes ingen fasitsvar på hvordan sekret man har til et bestemt tidspunkt i syklusenDenne gangen er kroppen litt rar. Jeg fikk positiv cbd eltest på fredag og jeg har fortsatt slimete utflod, som attpåtil er blandet med lotionaktig utflod. Ifølge testene skal el være over. Men syns det er så rart at jeg har 2 typer utflod. Hmm..
Jeg hadde det fra sånn 6-7-8 dpo eller rundt der sist![]()
Noen andre av dere som er dpo som har mye gass? Er 6dpo og fiser så ekstremt mye at jeg kunne ha vært leverandør for AGA. Helt ulidelig. Har mye gass til vanlig fordi jeg har irritabel tarm, men dette er et nytt nivå
Det var et tidlig tegn hos meg ved begge svangerskapeneFølte hele magen boblet av luft...
Har kommet dit at symptomjakt har jeg sluttet med, siden jeg føler jeg har hatt "alle" symptomer i boka, så jeg starter å teste 8 dpo ishD demper liksom testetrangen, også blir jeg forberedt sakte, men sikkert på negativt resultat, haha
Du får oppdatere her etterhvert når du er dpo da![]()
Det er normalt å ha forskjellig sekret iløpet av syklusen. Til og med ila dagen. Finnes ingen fasitsvar på hvordan sekret man har til et bestemt tidspunkt i syklusen
Hvor mange DPO skal dere forsøke å teste?![]()
7 dpo og bare "litt" utålmodig.. Men jeg tenker at hvis jeg klarer å ikke teste før ikm eller tanta kommer, så unner jeg meg den kule kosegenseren jeg fant på cubus ^_^
Såpass jaTester fra og med igår, 6dpo![]()
Såå morro!! Eg ser strekenHerregud, 9 dpo og jeg tror jeg er gravid!
Fikk strek i går også, men den er absolutt sterkere i dag
Vis vedlegget 145122
Vis vedlegget 145124
Tenk om det blir klaff på første forsøk med ivf! Jeg har ventet veldig lenge nå! Shit, dette er helt sykt![]()