Overstått tidlig ul!

Åh så spennende!! Heldig! Jeg vil også komme til den første kontrollen og se at alt er i orden! huff.. bekymrer meg for mye om det :) hehe. Jeg er kanskje ikke den eneste.

Jeg synes det er veldig godt å ha det overstått! Men som regel står det bra til med de små i magen <3 det er bare vi voksne som er nervøse og kanskje ikke tror at vi kan være så heldige. :) Lykke til med din kontroll! :) er det lenge til?

Nettopp vært på første ul. Alt så fint ut, kjempe deilig å se lille reka og lille hjertet, vi fikk også se en liten bevegelse :) Men jeg må si at jeg er utrolig skuffa over Volvat. Hun hadde virkelig dårlig tid, vi fikk så vidt se fosteret, og vi fikk ikke høre hjertelyden. Det lille vi så av fosteret var kjempe fine vinkler, men hun valgte de dårligste vinklene å ta stillbilde av. Ble satt tilbake 5 dager da, så jeg er 8+1 idag!
Uff, jeg skal ikke tilbake dit på ultralyd hvertfall :(
Så fint at dere fikk se den lille da! :) tror ikke de tar seg veldig god tid på en slik tidlig kontroll. Vi var kanskje inne i kun 10 min tilsammen, og fikk heller ikke høre hjertelyd. Legen kontrollmålte to ganger, skrev ut et bilde og sa seg ferdig ;p Men viktigste for meg var bare å se at det var noe der med et hjerte som slo <3 ved neste kontroll får dere sikkert se og høre mer! :)

Jeg synes det er veldig godt å ha det overstått! Men som regel står det bra til med de små i magen <3 det er bare vi voksne som er nervøse og kanskje ikke tror at vi kan være så heldige. :) Lykke til med din kontroll! :) er det lenge til?

Jeg har 8 desember så er ca en mnd til.. blir 12 ukers kontroll det da:). Fikk du vite noe kjønn ennå..? Tror kanskje ikke det er noe svar ved 12 uker heller.. og takk for fine ord, da kan jeg slappe av litt

Jeg har 8 desember så er ca en mnd til.. blir 12 ukers kontroll det da:). Fikk du vite noe kjønn ennå..? Tror kanskje ikke det er noe svar ved 12 uker heller.. og takk for fine ord, da kan jeg slappe av litt
Om du synes tida går sakte nå, så kommer nok en del av tida til å plutselig gå fort :) Jeg fikk ikke vite kjønn, var 9+2, og tror ikke kjønn er tydelig før uke 14 eller noe. Det får vi vite på oul 8. jan håper jeg :) Prøv å slapp av og gled deg over det som skjer i kroppen. :)

Back
Topp