Endelig er den første ul overstått. Av en eller annen grunn gruet jeg meg veldig til denne, men det gikk helt fin!
Jeg ble satt fram fem dager, og er nå 9+4. Så til og med den lille rykke litt på seg også. Moromoro 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumt at det ble en dårlig opplevelse. Men veldig bra at du fikk se ei lita levende spire!Nettopp vært på første ul. Alt så fint ut, kjempe deilig å se lille reka og lille hjertet, vi fikk også se en liten bevegelseMen jeg må si at jeg er utrolig skuffa over Volvat. Hun hadde virkelig dårlig tid, vi fikk så vidt se fosteret, og vi fikk ikke høre hjertelyden. Det lille vi så av fosteret var kjempe fine vinkler, men hun valgte de dårligste vinklene å ta stillbilde av. Ble satt tilbake 5 dager da, så jeg er 8+1 idag!
Uff, jeg skal ikke tilbake dit på ultralyd hvertfall![]()
Nettopp vært på første ul. Alt så fint ut, kjempe deilig å se lille reka og lille hjertet, vi fikk også se en liten bevegelseMen jeg må si at jeg er utrolig skuffa over Volvat. Hun hadde virkelig dårlig tid, vi fikk så vidt se fosteret, og vi fikk ikke høre hjertelyden. Det lille vi så av fosteret var kjempe fine vinkler, men hun valgte de dårligste vinklene å ta stillbilde av. Ble satt tilbake 5 dager da, så jeg er 8+1 idag!
Hvilken by lå denne volvaten i?
Nettopp vært på første ul. Alt så fint ut, kjempe deilig å se lille reka og lille hjertet, vi fikk også se en liten bevegelseMen jeg må si at jeg er utrolig skuffa over Volvat. Hun hadde virkelig dårlig tid, vi fikk så vidt se fosteret, og vi fikk ikke høre hjertelyden. Det lille vi så av fosteret var kjempe fine vinkler, men hun valgte de dårligste vinklene å ta stillbilde av. Ble satt tilbake 5 dager da, så jeg er 8+1 idag!
Hadde du bestilt tidlig ul eller var det hos en vanlig lege på volvat? Jeg har bestilt hos gynekolog for gravide hos volvat (Bergen) på torsdag, og jeg kommer til å bli kjempe skuffet om det blir tatt i hu og hast! Det er trossalt ul og hjerte jeg er interessert i se/høre og FORVENTER at hun tar seg tid da jeg betaler 1400 kr for det :/ !!
Jeg bestilte tidlig ultralyd hos gynekolog for gravide. Jeg ble kjempe lei meg, men alt gikk så fort at jeg ikke fikk tid til reagere før etterpåHadde du bestilt tidlig ul eller var det hos en vanlig lege på volvat? Jeg har bestilt hos gynekolog for gravide hos volvat (Bergen) på torsdag, og jeg kommer til å bli kjempe skuffet om det blir tatt i hu og hast! Det er trossalt ul og hjerte jeg er interessert i se/høre og FORVENTER at hun tar seg tid da jeg betaler 1400 kr for det :/ !!
Hadde du bestilt tidlig ul eller var det hos en vanlig lege på volvat? Jeg har bestilt hos gynekolog for gravide hos volvat (Bergen) på torsdag, og jeg kommer til å bli kjempe skuffet om det blir tatt i hu og hast! Det er trossalt ul og hjerte jeg er interessert i se/høre og FORVENTER at hun tar seg tid da jeg betaler 1400 kr for det :/ !!
Endelig er den første ul overstått. Av en eller annen grunn gruet jeg meg veldig til denne, men det gikk helt fin!Jeg ble satt fram fem dager, og er nå 9+4. Så til og med den lille rykke litt på seg også. Moromoro
![]()
Jeg er kjempe fornøyd med hun i Bergen. Fikk se hjertet og høre hjertelydenpluss at vi fikk mange fine bilder med hjem
![]()