Har skjedd litt her mens jeg har vært vekke da ser jeg .Utrolig stille her i kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har skjedd litt her mens jeg har vært vekke da ser jeg .Utrolig stille her i kveld![]()
Så koselig, hvor har du vært?Jeg har kommet hjem fra Jentetur i kveld, så litt sliten. . Men det er helt selvforskyldt
Men deilig å være hjemme igjen også.
HeheHeisann ! Vært optatt hele helgen med å se på pretty little liars !![]()
Så flink du er!!!Jeg vant over sjokoladekaken i dag oglitt stolt
![]()
Det skjønner jeg godtJaVeldig greit. En av de få jeg stoler 100% på når det gjelder å passe gullet mitt
![]()
Det håper jeg for din del også♡ Det var ett stykke å gå da, får du skyss hjem?Jepp. Så nå håper jeg smertene i det daglige og blødningene gir seg totalt etter detteHåper og det. Skal gå til legekontoret 800m unna i nedoverbakke imorgen tidlig. Hadde vært greit å kunne gå normalt
![]()
Mmm.Nam nam!
Vi har brønnvann. Nå på høsten har det en ekstra fin farge. Skikkelig fristende!
Så bra du får hjelp, det letter myeJaVeldig greit. En av de få jeg stoler 100% på når det gjelder å passe gullet mitt
![]()
Sikkert stas for barnaNam nam!
Vi har brønnvann. Nå på høsten har det en ekstra fin farge. Skikkelig fristende!

Vært på Jentetur i EnglandSå koselig, hvor har du vært?![]()
Håper du allerede sover godt og får nok søvn til i morgen♧Nå tar jeg kveld, la meg for 20 min siden, men måtte skravle etter litt her inne
Jobb, energiterapeut med tuppa og lege med med selv I morgen. Puh.
Tusen takkSå flink du er!!!![]()
Det kunne vi og hatt.Mmm.jeg har vann på kjøleskapet
![]()
He heSikkert stas for barna![]()
Er dere helt avhengig av store dunker med vann dere da eller? Eller får dere renset det med et filter?He hehuden liker det sikkert og. Naturlig gjørmebad
Går fint an å drikke detEr dere helt avhengig av store dunker med vann dere da eller? Eller får dere renset det med et filter?
Så koseligVært på Jentetur i England![]()
Sov nok når du skrev dette ja, skulle nok hå hatt lit mer søvn, men gi får satse på at det går braHåper du allerede sover godt og får nok søvn til i morgen♧