Hvordan er det med deg i kveld, er det noen tak i magen som i går kveld?God kveld. Klar for fødsel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er det med deg i kveld, er det noen tak i magen som i går kveld?God kveld. Klar for fødsel![]()
Selvfølgelig. Var det ikke i morgen det passetGod kveld. Klar for fødsel![]()
Jepp. Med strikketøyet om jeg gidderDa får du ligge helt rolig i kveld
Bra du er ferdig!
Hvordan er det med deg i kveld, er det noen tak i magen som i går kveld?
Sorry, som så ofte den siste tiden, jeg sovna....Utrolig stille her i kveld![]()
Ja ikke mye liv her.Utrolig stille her i kveld![]()
hehe i morgen er ok for meg. men har på følelsen torsSelvfølgelig. Var det ikke i morgen det passet![]()
Så kjedelig, da, men så er det også noen dager igjen til torsdagDesverre dårlig med det gitt
Sorry, som så ofte den siste tiden, jeg sovna....
Hehe..Ja ikke mye liv her.
Er hun klar? Morsomt å kjenne på den følelsenhehe i morgen er ok for meg. men har på følelsen tors![]()
Blir spennende å se om du har retthehe i morgen er ok for meg. men har på følelsen tors![]()
Utrolig stille her i kveld![]()

Hei på deg boblefrua.
hehe ja. har noen dager på meg endaSå kjedelig, da, men så er det også noen dager igjen til torsdag![]()
Syns det varierte litt fra dag til dag.Dere som var aktive her i fjor, drukner generelt i julegavtips eller kalendertipstråder?
Yes det er braHehe..
Begynner å bli vant med at du sier det
Er ikke det, men nå kom det brått folk inn hit![]()
Hoho, stå imot!!Jeg har ikke lyst på sjokoladekake
jeg har ikke lyst på sjokoladekake
Ahhh
Dersom du føler deg som en flodhest, se på BBC earth nå, der er en med 3 i magenhehe ja. har noen dager på meg enda![]()