Okei.Valgte valnøtt![]()
Hadde jeg vunnet hadde jeg slitt med å velge til hvem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei.Valgte valnøtt![]()
Eldste er 5 år, så det var ikke vanskelig å velge her. Minsten vant soleklartOkei.
Hadde jeg vunnet hadde jeg slitt med å velge til hvem![]()
Ble ikke akkurat strikking når smertene tok takDeilig å bare sløve i sofa![]()
Au. Hva skjer?Ble ikke akkurat strikking når smertene tok takble bare liggende der
![]()
Random quote:La du ut bildene av uglerommet?Da skjønner jeg du er spent!![]()
Var operert i ettermiddag. Fjerna rester av morkaka etter keisersnittet for 4 mnd siden. Og satt inn spiral i samme slengen.Au. Hva skjer?
Å å, stemmer det. Leste jo at du hadde komplikasjoner:/Var operert i ettermiddag. Fjerna rester av morkaka etter keisersnittet for 4 mnd siden. Og satt inn spiral i samme slengen.
Jepp. Så nå håper jeg smertene i det daglige og blødningene gir seg totalt etter detteÅ å, stemmer det. Leste jo at du hadde komplikasjoner:/
Håper det er mye bedre i morgen![]()
Håper du får en god nattJepp. Så nå håper jeg smertene i det daglige og blødningene gir seg totalt etter detteHåper og det. Skal gå til legekontoret 800m unna i nedoverbakke imorgen tidlig. Hadde vært greit å kunne gå normalt
![]()
Vi var hjemme til kl 16, da dro vi til salongen til svigerinna mi og jeg fikk fiksa på hårfargen. Rakk ikke å klippe. Så får klippe en dag snart. Men hadde en fin dag både hjemme og borteHåper dere fikk en fin dag hjemme![]()
Jeg fikk ikke sett det selv. . Blir i morgenDen må jeg se![]()
Ååå, det skjønner jeg ♡Går greit. Men vondt å sitte og gå. Så holder sofaenDet beste med å komme hjem var å se dattera mi. 12 timer siden jeg så henne.. hadde skikkelig savn :O
JaÅåå, det skjønner jeg ♡
Greit å ha mammaen din der noen dager da![]()
Flinka!!Jeg vant over sjokoladekaken i dag oglitt stolt
![]()
Joda, bedre enn ikke noHaha, jaja.. Du nærmer deg i alle fall!
Takk takk. Prøver å lukke øya nå snartHåper du får en god natt![]()
Ikke jeg heller. Jeg vil ha vann og knekkebrød...Jeg har ikke lyst på sjokoladekake
jeg har ikke lyst på sjokoladekake
Ahhh
Tusen takkFlinka!!![]()
Nam nam!Ikke jeg heller. Jeg vil ha vann og knekkebrød...