~.:[Skravletråd]:.~

Jeg skal gifte meg året etter babyen er født, så har ingen planer om å legge på meg absolutt nødvendige.

Vi har vært prøvere i så mange år og hatt giftemål på vent..
Nå som vi endelig har fått lille spire så kan vi begynne å se fremover mot bryllup :):):)

Med førstemann gikk jeg ned 8 kg de første 3 mnd, så la jeg på meg 17 og veide 72 dagen før han kom, gikk ned 15 kg første uka og vekten har vært stabil, men økt lott etter at jeg møtte mannen... Var hos legen i dag og ble veid, og jeg veier nå nesten 66 UTEN mage! (Babymage)
Det trodde jeg ikke for å si det mildt. Så her blir det nøye vurdert før det puttes i munnen nå ja. Skal på ingen måte slanke meg, men bevisst prøve å unngå å dytte alt i stryta til enhver tid!

Jeg er ikke super slank fra før, gikk ned 16kg rett etter svangerskapet sist. Mye gikk av på grilling og kostplan.

Har tenkt å følge samme plan neste gang :)

Har ikke tenkt til å stappe i tryne. Skal til enæringsfysiolg i slutten av måneden, regner med jeg får en ny kostplan.

Med førstemann gikk jeg ned 8 kg de første 3 mnd, så la jeg på meg 17 og veide 72 dagen før han kom, gikk ned 15 kg første uka og vekten har vært stabil, men økt lott etter at jeg møtte mannen... Var hos legen i dag og ble veid, og jeg veier nå nesten 66 UTEN mage! (Babymage)
Det trodde jeg ikke for å si det mildt. Så her blir det nøye vurdert før det puttes i munnen nå ja. Skal på ingen måte slanke meg, men bevisst prøve å unngå å dytte alt i stryta til enhver tid!

Husk på at din vekten og legen sin vekt kan vise forskjellig! Jeg husker fra sist svangerskap at jeg pleide å veie meg hjemme før jeg gikk på kontroll, og vekta hos legen viste alltid mellom 1 og 2 kg mer. :p

Husk på at din vekten og legen sin vekt kan vise forskjellig! Jeg husker fra sist svangerskap at jeg pleide å veie meg hjemme før jeg gikk på kontroll, og vekta hos legen viste alltid mellom 1 og 2 kg mer. :p
Har ikke vekt hjemme lenger, for jeg ble så opphengt i å veie meg en periode, så nå "måler" jeg i stedet på klærne mine.
Men det er kjekt å vite at den kan vise feil da, kan det være tilfelle at den viser 10+ kg feil? :p

Herremin føler jeg har vært gravid kjempelenge og det er jo en evighet siden positiv test, men så er jeg 7 uker. Haha det kommer til å ta laaaang tid frem til spark osv.

God natt damer :)

I dag vil jeg ikke på jobb, det regner ute og jeg skal sykle et stykke.
Katta har holdt med lenge våken, så er stup trøtt.

Våknet i 4-5 tiden av kvalme... Kledde og ordnet meg og tok med Ritz kjeks i senga.. Følte meg bittelitt bedre helt til jeg kom på bussen.. Første jeg gjorde etter å gå av bussen var å spy..har en ganske laaange bakke opp til jobb og spydde 2-3 ganger på vei opp..har vært hos tre brukere til nå og vil kun hjem :( føler meg skikkelig dritt men føler ikke jeg kan si det nå liksom for vet andre hadde det også travelt..

Våknet i 4-5 tiden av kvalme... Kledde og ordnet meg og tok med Ritz kjeks i senga.. Følte meg bittelitt bedre helt til jeg kom på bussen.. Første jeg gjorde etter å gå av bussen var å spy..har en ganske laaange bakke opp til jobb og spydde 2-3 ganger på vei opp..har vært hos tre brukere til nå og vil kun hjem :( føler meg skikkelig dritt men føler ikke jeg kan si det nå liksom for vet andre hadde det også travelt..

Uff :( syntes ikke du har noe på jobb å gjøre når du er sånn :( du trenger jo ikke fortelle sannheten enda. Bare si du kaster opp og er redd du har fått omgangssyken. Da må du jo uansett være hjemme noen dager. Så får du evt. Be om sykemeld.

Jeg tror jeg har fått omgangssyken:sour: Mini var dårlig i helga, og jeg ble dårlig igår kveld..
Jeg håper nesten det er det, og at ikke det er kvalmen som har satt inn allerede:bored:

Jeg synes heller ikke du burde være på jobb. Si som Emilie sier, du tror du har fått omgangssyken. Uff, masse god bedring iallefall ♡

Uff :( syntes ikke du har noe på jobb å gjøre når du er sånn :( du trenger jo ikke fortelle sannheten enda. Bare si du kaster opp og er redd du har fått omgangssyken. Da må du jo uansett være hjemme noen dager. Så får du evt. Be om sykemeld.
Kastet opp igjen så ringte inn og sa jeg følte meg dårlig og kastet opp... Fikk beskjed om å komme meg hjem da så er på bussen nå. Er så redd for å måtte sykemelde meg siden jeg ikke har fast jobb, kun ekstravakt så vet ikke hvilke rettigheter jeg har da..

Kastet opp igjen så ringte inn og sa jeg følte meg dårlig og kastet opp... Fikk beskjed om å komme meg hjem da så er på bussen nå. Er så redd for å måtte sykemelde meg siden jeg ikke har fast jobb, kun ekstravakt så vet ikke hvilke rettigheter jeg har da..

Du får lønn fra nav. Arbeidsgiver sender inn inntektsopplysninger.

I morgen jobber jeg bare til klokken 14, før vi flyr til Norge. Meg og frøkna, skal bli så deilig med noen dager fri og litt avlastning fra besteforeldre.

Skal ssoovveeee....mmmmmmm!

I dag var første dagen jeg har kastet opp. Minien på 15 måneder kom listende inn på badet og begynte å le :p Og jeg skal med han til legen på astma og allergi utredning. Skulle ønske det var en annen dag jeg skulle ta buss og t-bane en time hver vei :(

Back
Topp