"Styggeste" ord?

Jenta mi kaller stepappaen sin for papsen:) for å unngå pappa, siden hun allerede har en pappa:)
At andre kaller sine det gjør meg ingenting. Men jeg får noia om noen kaller meg det ;) Bare så det er sagt :p

Poden! ( om barnet sitt) høres så fryktelig dumt ut!
Fitte og mensen er heller ikke favorittord.

Hvilket ord hater du mest av alt? Jeg kjenner jeg får helt dilla i hele kroppen når jeg leser ordet "Erfaring"! Synes der blir så misbrukt, kan man ikke for svarte heller si/skrive "tips"? Synes det virker så innmari veslevoksent..
Det er to forskjellige ting. Er tips kan man ha hørt av andre, ikke prøvd selv og bare videreformidler. Å skrive hva man selv har fått erfare er noe annet. Slett ikke veslevoksent, et helt normalt ord. Med en helt annen betydning enn tips.

Syntes ikke det er så pent å si unge,ungene, unga høres mye bedre ut med "barna leker" enn unga leker føler det er litt bondete :-/ :-)
Det er et norsk ord, barn kommer fra dansk ;) Jeg synes også mye nynorsk og dialekt kan høres veldig bondete ut, men det er no engang det de fleste nordmen er :p Faller mer på sin plass når feks Prøysen fortalte.

Som "graVVid"? Her hater jeg det også på den måten. Samme med baNNan, PeuGGeot, staSSJon og alle andre ord sagt på samme måte o.O
Ja! Det er grusomt å høre på. Og så alle de fæle dialektordene... Mævle, for eksempel. Grøss..

Last edited:
Jeg har ikke dialekt! Mer en østlandsk av et slag.
Men jeg syntes det er sjarmerende med disse "Harry" ordene som dere sier.. Ja til mer dialekt! Syntes det er styggere med de som prater så rent/riktig at det blir unaturlig og stivt.
Et ord jeg ikke liker må være fitte.

Back
Topp