>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
At andre kaller sine det gjør meg ingenting. Men jeg får noia om noen kaller meg detJenta mi kaller stepappaen sin for papsenfor å unngå pappa, siden hun allerede har en pappa
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At andre kaller sine det gjør meg ingenting. Men jeg får noia om noen kaller meg detJenta mi kaller stepappaen sin for papsenfor å unngå pappa, siden hun allerede har en pappa
![]()
Enig! UsjOrdet *Fitte*...
Spesielt når det er brukt som et "banneord"..!!
Var det ikke du som også kunne "smake" ord? Hva synes du om ordet "hoven"?Fukt i alle former. Fukt - fukte - fuktig - fuktighet. Æsj. Får frysninger.
Alt hva du husker!Var det ikke du som også kunne "smake" ord? Hva synes du om ordet "hoven"?
Det er to forskjellige ting. Er tips kan man ha hørt av andre, ikke prøvd selv og bare videreformidler. Å skrive hva man selv har fått erfare er noe annet. Slett ikke veslevoksent, et helt normalt ord. Med en helt annen betydning enn tips.Hvilket ord hater du mest av alt? Jeg kjenner jeg får helt dilla i hele kroppen når jeg leser ordet "Erfaring"! Synes der blir så misbrukt, kan man ikke for svarte heller si/skrive "tips"? Synes det virker så innmari veslevoksent..
Ja dialekt. Her sier de mævle (medHaaaater ordet (er det dialekt kanskje?) MAULE
Grøss!
Enig. Så for det man mener!Når folk begynner med ikke for å være stygg altså.... Og lignende, det undsylder deg for å si noe ufint, hvor er logikken...?
Det er et norsk ord, barn kommer fra danskSyntes ikke det er så pent å si unge,ungene, unga høres mye bedre ut med "barna leker" enn unga leker føler det er litt bondete :-/![]()
Som "graVVid"? Her hater jeg det også på den måten. Samme med baNNan, PeuGGeot, staSSJon og alle andre ord sagt på samme måteEtter at jeg flyttet hit jeg bor klarer jeg ikke lengre ordet "gravid". De uttaler det på en måte som gjør at det høres ut som et skjellsord.
Ja! Det er grusomt å høre på. Og så alle de fæle dialektordene... Mævle, for eksempel. Grøss..Som "graVVid"? Her hater jeg det også på den måten. Samme med baNNan, PeuGGeot, staSSJon og alle andre ord sagt på samme måte![]()
Enig. Så for det man mener!
Haha, ja det er en del av synestesien. Det ordet vokser så mye i munnen på meg at jeg klarer nesten ikke si detAlt hva du husker!![]()
Jo, stemmer det. Hoven og er kjempeekkelt. Vokser i munnen på meg.![]()
haha, det uttrykket har jeg ikke hørt på mange år"Klam i hakke"
Haha, samme her!Haha, ja det er en del av synestesien. Det ordet vokser så mye i munnen på meg at jeg klarer nesten ikke si det![]()