Alltid greit at de holder seg inne til uke 37 i alle fall, man da kan hun bare kommeJada er veldig glad for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid greit at de holder seg inne til uke 37 i alle fall, man da kan hun bare kommeJada er veldig glad for det![]()
hehe ja.Nok en grunn til at jeg heller kunne ønske jeg valgte vernepleier![]()
Noen ganger går kroppen i "sjokk" første og holder ekstra på kaloriene.I dag har jeg vært på slankeren i en uke! Ikke spist sjokolade og kuttet ned på det meste. Spiste litt chips på lørdag.
Resultat : + 1 kg..... wtf?
yes nå er hun velkommen.Alltid greit at de holder seg inne til uke 37 i alle fall, man da kan hun bare komme![]()
Hihi, får satse på at det snart skjer dayes nå er hun velkommen.
vil så gjerne bare at det skal si splash når jeg reiser meg![]()
Bruker du den ikke selger du den..Det er akkurat det jeg har ja.
Så det gav jeg 5500 for.
Ser det selges på nettet på netaporter, barneys etc.
neida...gjorde ikke det...da var det bang on med rierHihi, får satse på at det snart skjer da
Startet det med vannavgang sist også?
Jeg får prøve på dethehe ja.
men kan nå slenge inn søknad på flere av dem du og.
Ja. men vil jo miste minst 2000 der tenker jeg...arrrhh...spontankjøp er noe dritBruker du den ikke selger du den..
Du får reise deg opp og ned mange gangeryes nå er hun velkommen.
vil så gjerne bare at det skal si splash når jeg reiser meg![]()
yes ville jeg gjortJeg får prøve på det![]()
hahaha...njaaa...Du får reise deg opp og ned mange gangerhahaha
Det blir vel braDa har gubben omsider fått kommet seg avgårde for å levere søknad om pappaperm![]()
Okei. Blir spennende hvordan det starter nåneida...gjorde ikke det...da var det bang on med rier
Nå tror jeg at jeg har missforstått noe.Mannen var morsom i går...jeg hadde ryddet spisebordet helt fint og vasket av...
Han bare prøver du vise hvor fint det vil være med ny lysekrone her nå![]()
hahaha...njaaa...heller få hjelp av mannen
![]()
Så braDa har gubben omsider fått kommet seg avgårde for å levere søknad om pappaperm![]()
Nå tror jeg at jeg har missforstått noe.
Trodde det var du som skulle overtale han, ikke motsatt![]()