Skravletråd November

Kunne i en periode tenkt meg å jobbe natt, rett og slett for å få penger og ikke mest for trivsel sånnsett...men det ville passet oss bra i den perioden ungene er små og man tjener greit og jobber mindre.
Det har jeg tenkt på også. 50-60% natt eller noe. Hvis det dukker opp noe sånn etter permisjonen, prøver jeg nok det.

Det har jeg tenkt på også. 50-60% natt eller noe. Hvis det dukker opp noe sånn etter permisjonen, prøver jeg nok det.
Yes, ikke dumt det...
men så spørs det liksom når det er aktuelt. OJ. kan jo ha dårlige netter enda og så kommer snart en til her nå...og har ikke troen på det er sovebaby:P

Her går det bra...
neida, i grunn ikke.
Slimproppen kom i 2 omganger i går...og hadde en del sammentrekninger..men gav seg det vettu:P
Spennende tider fremover nå da:)
Kan jo skje når som helst. Når har du ny kontroll da?

Yes, ikke dumt det...
men så spørs det liksom når det er aktuelt. OJ. kan jo ha dårlige netter enda og så kommer snart en til her nå...og har ikke troen på det er sovebaby:p
Men så har du i gjengjeld mange dager fri i mnd :) så er vel bare at bf må ta de noen netter :p
Sånn du jobber nå; jobber du hver 3. Eller 4. Helg?

Men så har du i gjengjeld mange dager fri i mnd :) så er vel bare at bf må ta de noen netter :p
Sånn du jobber nå; jobber du hver 3. Eller 4. Helg?
Jo ja...men så skal han fungere i jobben sin også da...og tenker da at kanskje dagtid arbeid vil være bedre?:) Men vi må vurdere underveis og se an ungene.

hver 3:(

Jo ja...men så skal han fungere i jobben sin også da...og tenker da at kanskje dagtid arbeid vil være bedre?:) Men vi må vurdere underveis og se an ungene.

hver 3:(
Ja, det var det da :p jeg hadde absolutt valgt dagtid om jeg kunne det! Men finnes ingen! Eller de som finnes er det umulig å få pga antall søkere. Mange ledige dagstillinger for deg?

I dag har jeg vært på slankeren i en uke! Ikke spist sjokolade og kuttet ned på det meste. Spiste litt chips på lørdag.
Resultat : + 1 kg..... wtf?

Ja, det var det da :p jeg hadde absolutt valgt dagtid om jeg kunne det! Men finnes ingen! Eller de som finnes er det umulig å få pga antall søkere. Mange ledige dagstillinger for deg?
Ikke flust av de nei, men dukker opp innimellom.

Ikke lenge sia jeg var...9 dager til eller noe
Okei. Synes du det har gått fort eller sakte denne gangen da?
Jeg synes dette svangerskapet har gått så utrolig fort. Har enda en del som skal gjøres jo :p

Det er et ysl armbånd i gullfarge. Med Ysl logoen liksom. Sånn relativt stort som man klemmer fast rundt håndleddet.
Noe slikt noe?
yslcassandre.jpg

Okei. Synes du det har gått fort eller sakte denne gangen da?
Jeg synes dette svangerskapet har gått så utrolig fort. Har enda en del som skal gjøres jo :p
Tja mest fort...men etter innleggelsen sakte:P

Back
Topp