hehe ja var det daKanskje noen andre synes det er like kult som deg og ønsker å betale masse for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ja var det daKanskje noen andre synes det er like kult som deg og ønsker å betale masse for det![]()
Det har jeg tenkt på også. 50-60% natt eller noe. Hvis det dukker opp noe sånn etter permisjonen, prøver jeg nok det.Kunne i en periode tenkt meg å jobbe natt, rett og slett for å få penger og ikke mest for trivsel sånnsett...men det ville passet oss bra i den perioden ungene er små og man tjener greit og jobber mindre.
Her går det bra...Hvordan går det med deg i dag?
Skjedd noe i natt?![]()
Yes, ikke dumt det...Det har jeg tenkt på også. 50-60% natt eller noe. Hvis det dukker opp noe sånn etter permisjonen, prøver jeg nok det.
Spennende tider fremover nå daHer går det bra...
neida, i grunn ikke.
Slimproppen kom i 2 omganger i går...og hadde en del sammentrekninger..men gav seg det vettu![]()
Men så har du i gjengjeld mange dager fri i mndYes, ikke dumt det...
men så spørs det liksom når det er aktuelt. OJ. kan jo ha dårlige netter enda og så kommer snart en til her nå...og har ikke troen på det er sovebaby![]()
Ikke lenge sia jeg var...9 dager til eller noeSpennende tider fremover nå da
Kan jo skje når som helst. Når har du ny kontroll da?
Jo ja...men så skal han fungere i jobben sin også da...og tenker da at kanskje dagtid arbeid vil være bedre?Men så har du i gjengjeld mange dager fri i mndså er vel bare at bf må ta de noen netter
Sånn du jobber nå; jobber du hver 3. Eller 4. Helg?
Ja, det var det daJo ja...men så skal han fungere i jobben sin også da...og tenker da at kanskje dagtid arbeid vil være bedre?Men vi må vurdere underveis og se an ungene.
hver 3![]()
Ikke flust av de nei, men dukker opp innimellom.Ja, det var det dajeg hadde absolutt valgt dagtid om jeg kunne det! Men finnes ingen! Eller de som finnes er det umulig å få pga antall søkere. Mange ledige dagstillinger for deg?
Okei. Synes du det har gått fort eller sakte denne gangen da?Ikke lenge sia jeg var...9 dager til eller noe
Nok en grunn til at jeg heller kunne ønske jeg valgte vernepleierIkke flust av de nei, men dukker opp innimellom.
Noe slikt noe?Det er et ysl armbånd i gullfarge. Med Ysl logoen liksom. Sånn relativt stort som man klemmer fast rundt håndleddet.
Tja mest fort...men etter innleggelsen sakteOkei. Synes du det har gått fort eller sakte denne gangen da?
Jeg synes dette svangerskapet har gått så utrolig fort. Har enda en del som skal gjøres jo![]()
Syns det høres ut som modning..Her går det bra...
neida, i grunn ikke.
Slimproppen kom i 2 omganger i går...og hadde en del sammentrekninger..men gav seg det vettu![]()
Det er akkurat det jeg har ja.Noe slikt noe?
![]()
Skjønner den. Godt at snuppa holdt seg i magen så lenge daTja mest fort...men etter innleggelsen sakte![]()
Syns det høres ut som modning..
Holder en knapp på torsdag..
Jada er veldig glad for detSkjønner den. Godt at snuppa holdt seg i magen så lenge da![]()