Skravletråd November

Til sammen 14 stk som holder til i området rundt byen. Er vel rundt 30 minutter fra byen på det lengste..
Oii, ja, det var jo en del! Er det en storby dere bor i da? :)
Håper vi kan være like flinke til å møtes i min termingruppe! Det hadde vært koslig :)

Har et armbånd jeg vurderer selge...angrer sånn på jeg kjøpte det...kult ja..men meningsløst dyrt..men er jo et rent tapsprosjekt å selge...hmm...

Oii, ja, det var jo en del! Er det en storby dere bor i da? :)
Håper vi kan være like flinke til å møtes i min termingruppe! Det hadde vært koslig :)
Noen bor i byen, andre i området rundt. Ja, ganske stor. En av de på top 10 av største i landet ;)
Er veldig koselig ;) jeg fikk ikke hvert med på siste møte, så jeg har bare hvert med på et møte. Håper dere får til det. Greit å møte andre med barn i samme alder ;)

Noen bor i byen, andre i området rundt. Ja, ganske stor. En av de på top 10 av største i landet ;)
Er veldig koselig ;) jeg fikk ikke hvert med på siste møte, så jeg har bare hvert med på et møte. Håper dere får til det. Greit å møte andre med barn i samme alder ;)
Flinke dere er! Har du fått barselgruppe i nærmiljøet også da? Er det bra?

Trives du? Jobbet der lenge? :)
Jobber vel med noe lignende, bofelleskap for voksne med autisme, bipolar, schizofreni og div..
Siden 2010. Jeg trives, men merker jeg trenger en forandring. Dessuten er det 100% turnus, så vel mye...
Er vel på jakt etter noe nytt;)

Har et armbånd jeg vurderer selge...angrer sånn på jeg kjøpte det...kult ja..men meningsløst dyrt..men er jo et rent tapsprosjekt å selge...hmm...
Er kanskje et tapsprosjekt å selge, men du taper enda mer på å sitte på et armbånd du ikke bruker enn å få litt for det.
Hvordan armbånd er det?

Siden 2010. Jeg trives, men merker jeg trenger en forandring. Dessuten er det 100% turnus, så vel mye...
Er vel på jakt etter noe nytt;)
Hva kunne du tenke deg da?
100% turnus er kjipt, og ihvertfall når man får barn. Jeg har jo ikke akkurat en utdannelse som gjør det så lett å få meg noe annet enn turnus :(

Hva kunne du tenke deg da?
100% turnus er kjipt, og ihvertfall når man får barn. Jeg har jo ikke akkurat en utdannelse som gjør det så lett å få meg noe annet enn turnus :(
Kunne i en periode tenkt meg å jobbe natt, rett og slett for å få penger og ikke mest for trivsel sånnsett...men det ville passet oss bra i den perioden ungene er små og man tjener greit og jobber mindre.

Snakk om å bygge seg selv opp her...haha...nå er det samme været ute som når OJ. ble født...tankene begynner surre...wæææ...trodde jeg var tøff jeg:P
Hvordan går det med deg i dag?
Skjedd noe i natt? :)

Back
Topp