Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SykepleierAha, og du er av utdannelse? Vernepleier her.
Ja, ingen ønskedrøm det![]()
Til sammen 14 stk som holder til i området rundt byen. Er vel rundt 30 minutter fra byen på det lengste..Så gøy! Hvor mange er dere?![]()
Ja mye valgmuligheterSykepleiermen kunne faktisk fint heller ha vært vernepleier
de kan velge mellom så mange flere jobber som jeg ønsker meg
![]()
Oii, ja, det var jo en del! Er det en storby dere bor i da?Til sammen 14 stk som holder til i området rundt byen. Er vel rundt 30 minutter fra byen på det lengste..
Synes bolig, arbeidsvirksomhet for utviklingshemmede og barn med autisme og andre tilleggs"vansker" virker spennendeJa mye valgmuligheterHva annet kunne du tenkt deg?
![]()
Ja skjønner.Synes bolig, arbeidsvirksomhet for utviklingshemmede og barn med autisme og andre tilleggs"vansker" virker spennende![]()
Noen bor i byen, andre i området rundt. Ja, ganske stor. En av de på top 10 av største i landetOii, ja, det var jo en del! Er det en storby dere bor i da?![]()
Håper vi kan være like flinke til å møtes i min termingruppe! Det hadde vært koslig![]()
Trives du? Jobbet der lenge?Ja skjønner.
Jeg jobber i et bofellesskap for psykisk utviklingshemmede. Godt voksne og eldre.
Bruker du ikke armbånd lenger da?Har et armbånd jeg vurderer selge...angrer sånn på jeg kjøpte det...kult ja..men meningsløst dyrt..men er jo et rent tapsprosjekt å selge...hmm...
Flinke dere er! Har du fått barselgruppe i nærmiljøet også da? Er det bra?Noen bor i byen, andre i området rundt. Ja, ganske stor. En av de på top 10 av største i landet
Er veldig koseligjeg fikk ikke hvert med på siste møte, så jeg har bare hvert med på et møte. Håper dere får til det. Greit å møte andre med barn i samme alder
![]()
Siden 2010. Jeg trives, men merker jeg trenger en forandring. Dessuten er det 100% turnus, så vel mye...Trives du? Jobbet der lenge?
Jobber vel med noe lignende, bofelleskap for voksne med autisme, bipolar, schizofreni og div..
Jo, det gjør jeg jo innimellom...men ikke alleBruker du ikke armbånd lenger da?![]()
Er kanskje et tapsprosjekt å selge, men du taper enda mer på å sitte på et armbånd du ikke bruker enn å få litt for det.Har et armbånd jeg vurderer selge...angrer sånn på jeg kjøpte det...kult ja..men meningsløst dyrt..men er jo et rent tapsprosjekt å selge...hmm...
Hva kunne du tenke deg da?Siden 2010. Jeg trives, men merker jeg trenger en forandring. Dessuten er det 100% turnus, så vel mye...
Er vel på jakt etter noe nytt![]()
Kanskje noen andre synes det er like kult som deg og ønsker å betale masse for detJo, det gjør jeg jo innimellom...men ikke alle![]()
Er kanskje et tapsprosjekt å selge, men du taper enda mer på å sitte på et armbånd du ikke bruker enn å få litt for det.
Hvordan armbånd er det?
Kunne i en periode tenkt meg å jobbe natt, rett og slett for å få penger og ikke mest for trivsel sånnsett...men det ville passet oss bra i den perioden ungene er små og man tjener greit og jobber mindre.Hva kunne du tenke deg da?
100% turnus er kjipt, og ihvertfall når man får barn. Jeg har jo ikke akkurat en utdannelse som gjør det så lett å få meg noe annet enn turnus![]()
Hvordan går det med deg i dag?Snakk om å bygge seg selv opp her...haha...nå er det samme været ute som når OJ. ble født...tankene begynner surre...wæææ...trodde jeg var tøff jeg![]()