Skravletråd November

Yes ser på finn
Ah.. ja noen setter urealistiske priser på ting altså..

Ser flere senger barnevogner og sånt og. Selv om den er pent brukt i 2-3 år så betaler iallefall jeg ikke nesten like mye som den koster ny, for en nyere modell. Men sett annonser som det.

Hehe....ja, en tjenestetelefon og en privat:P skal kutte ut den private, men foreløpig er det mange som ringer på den:)
Ah... Sånn holdt jeg på lenge også... En befrielse å gå fullt over på EN telefon.

Hihi....ja, heldigvis har jeg to iPhone:D
Det er litt lettere kanskje :p jeg ville ikke kvitte meg med mitt private nummer da folk bruker det og. Hatt det siden jeg fikk telefon :p og samsung tlf var helt ny :p

Ah.. ja noen setter urealistiske priser på ting altså..

Ser flere senger barnevogner og sånt og. Selv om den er pent brukt i 2-3 år så betaler iallefall jeg ikke nesten like mye som den koster ny, for en nyere modell. Men sett annonser som det.
Ja ike jeg heller...skjønner ikke man får solgt da men men.
Syns ikke man kan sette til mer enn halv pris

Okei. har du noe spesielt mål med treningen ?
Ikke annet enn å komme meg i form. Trente nada nix i juni, juli, august og delvis september, så tar litt tid....
Satt meg mål om 5 km på 30 min med 1.5% stigning på mølla... Innen jul...

Ja ike jeg heller...skjønner ikke man får solgt da men men.
Syns ikke man kan sette til mer enn halv pris
Nei.. samme her. Og kjøper jeg en body til 200, selger jeg den ikke for 150. Den ekke verdt det for andre. Må være realistisk med prisingen.

Ikke annet enn å komme meg i form. Trente nada nix i juni, juli, august og delvis september, så tar litt tid....
Trener du hjemme eller på studio?

Så bra da:)
Jeg håper motivasjonen kommer snikende her:P

Trener du hjemme eller på studio?
På studio, med mindre jeg løper ute.
Men driver å bearbeider mannen til at vi kan kjøpe mølle hjemme... Vi har litt manualer og slikt, så da kunne vi hatt god nok trening hjemme.

På studio, med mindre jeg løper ute.
Men driver å bearbeider mannen til at vi kan kjøpe mølle hjemme... Vi har litt manualer og slikt, så da kunne vi hatt god nok trening hjemme.
Kunne trengt meg en mølle hjemme selv. Lettere å dra kroppen til mølla hjemme enn å dra på studio :p

Så bra da:)
Jeg håper motivasjonen kommer snikende her:P
Det gjør den nok etterhvert;) men ganske lenge kan trilleturer og litt kjernestyrke hjemme på matta med baby være greit nok.

Back
Topp