Okei. har du noe spesielt mål med treningen ?Jeg har ikke kommet i gang med trening, utover trilleturer, før ungene har vært 7-8 mnd....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. har du noe spesielt mål med treningen ?Jeg har ikke kommet i gang med trening, utover trilleturer, før ungene har vært 7-8 mnd....
Få høre...?Blir så paff over hva enkelte selger klær for...hjelpes
Ah.. ja noen setter urealistiske priser på ting altså..Yes ser på finn
Ååh. Ta meg med da!!Veldig godt!!
Berlin... Shopping![]()
Syns bare ikke man kan ta over halvpris for brukte klærFå høre...?
Ah... Sånn holdt jeg på lenge også... En befrielse å gå fullt over på EN telefon.Hehe....ja, en tjenestetelefon og en privatskal kutte ut den private, men foreløpig er det mange som ringer på den
![]()
Det er litt lettere kanskjeHihi....ja, heldigvis har jeg to iPhone![]()
Ja ike jeg heller...skjønner ikke man får solgt da men men.Ah.. ja noen setter urealistiske priser på ting altså..
Ser flere senger barnevogner og sånt og. Selv om den er pent brukt i 2-3 år så betaler iallefall jeg ikke nesten like mye som den koster ny, for en nyere modell. Men sett annonser som det.
Ikke annet enn å komme meg i form. Trente nada nix i juni, juli, august og delvis september, så tar litt tid....Okei. har du noe spesielt mål med treningen ?
Nei.. samme her. Og kjøper jeg en body til 200, selger jeg den ikke for 150. Den ekke verdt det for andre. Må være realistisk med prisingen.Ja ike jeg heller...skjønner ikke man får solgt da men men.
Syns ikke man kan sette til mer enn halv pris
Trener du hjemme eller på studio?Ikke annet enn å komme meg i form. Trente nada nix i juni, juli, august og delvis september, så tar litt tid....
Satt meg mål om 5 km på 30 min med 1.5% stigning på mølla... Innen jul...
Plass i kofferten! På vei ned....Ååh. Ta meg med da!!![]()
Ikke annet enn å komme meg i form. Trente nada nix i juni, juli, august og delvis september, så tar litt tid....
Satt meg mål om 5 km på 30 min med 1.5% stigning på mølla... Innen jul...
HihihPlass i kofferten! På vei ned....Hjem skal den være full av julegaver
![]()
Det er jeg enig i. Med mindre lappen henger på.Syns bare ikke man kan ta over halvpris for brukte klær
Enig derNei.. samme her. Og kjøper jeg en body til 200, selger jeg den ikke for 150. Den ekke verdt det for andre. Må være realistisk med prisingen.
Yes da er det noe annetDet er jeg enig i. Med mindre lappen henger på.
På studio, med mindre jeg løper ute.Trener du hjemme eller på studio?
Kunne trengt meg en mølle hjemme selv. Lettere å dra kroppen til mølla hjemme enn å dra på studioPå studio, med mindre jeg løper ute.
Men driver å bearbeider mannen til at vi kan kjøpe mølle hjemme... Vi har litt manualer og slikt, så da kunne vi hatt god nok trening hjemme.
Det gjør den nok etterhvertSå bra da
Jeg håper motivasjonen kommer snikende her![]()