Settes i gang

Helena81

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Har igjen truende svangerskapsforgiftning,og om dette forverrer seg i løpet av uken,sa legen at de skal sette i gang fødselen så fort jeg når uke 37. Hjelp! Det vil si at om en ukes tid kan lillesøster være født! Både veldig veldig koselig og veldig skummelt,har jo så mye igjen å ordne!

Spennende, og veldig kjedelig med svangerskapsforgiftning! Du får ha masse lykke til fremover

Håper alt står bra til med deg :)
Så utrolig spennende!! Tenk at lille nurket snart kan ligge i armene dine!

Dersom du får tid/ mulighet må du gjerne oppdatere oss i neste uke <3

Masse lykke til!!

Oj, oj, veldig spennende tider dette! Håper det går bra med deg, og at de følger deg godt opp nå. Kjedelig med svangerskapsforgiftning. Masse lykke til fremover!

Oi, spennende tider. Hvordan føler du deg?
Føler meg bedre nå etter at jeg sykemeldte meg,hjalp å ta det litt mer med ro. Men er fryktelig sliten og har mye hjertebank,kvalm og en uvelfølelse i kroppen som ikke kan forklares. Kjenner igjen fra sist,men da gikk det veldig langt før de satte fødselen i gang. Så jeg var jo utslitt og i kjempedårlig form under fødselen. Derfor setter de heller i gang før det går så langt heldigvis. spennende tider ja!:)

Veldig spennende for deg fremover da. Lykke til :)

Masse lykke til! Håper det går bra :) vet du hvordan de vil sette i gang?
Takk for det,jenter!:) jeg håper egentlig jeg slipper å bli satt i gang denne gangen,men om det forverrer seg,er det jo best. Forrige gang var det med ballong og sånne modningspiller,og da satte det i gang videre av seg selv. Nå skal jeg hvertfall pakke fødebag og skrive fødebrev,så det er klart;)

Masse lykke til. De truer med igangsetting på meg og, men har ikke sagt noe om når. Forrige gang ble jeg igangsatt 3 dager på overtid, men legen mente på sist sjekk at det var ikke snakk om at jeg fikk gå noe over. Ny sjekk på Ullevål i morgen, så får kanskje vite mer da.

Masse lykke til. De truer med igangsetting på meg og, men har ikke sagt noe om når. Forrige gang ble jeg igangsatt 3 dager på overtid, men legen mente på sist sjekk at det var ikke snakk om at jeg fikk gå noe over. Ny sjekk på Ullevål i morgen, så får kanskje vite mer da.
Tusen takk! Masse lykke til til deg også!:) hun siste legen jeg var hos på Ullevål sa at det var nye rutiner nå,og at om de så det gikk 'gale veien' etter uke 37,satte de heller bare i gang da. Egentlig like greit,så man slipper å bli dårligere og dårligere mens man venter,selv om man kanskje håper å slippe å bli igangsatt.

Back
Topp