Ja, ok. De har mange fine kjoler.Syns et par av tingene jeg så de hadde (googlet merket) lignet veldig på julekjolen frøkna hadde i fjor..
Jeg har kjøpt en til snupp i hvit og rosa ruter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ok. De har mange fine kjoler.Syns et par av tingene jeg så de hadde (googlet merket) lignet veldig på julekjolen frøkna hadde i fjor..
Vente noen år daDa er nok mine for små![]()
Ja, ta på og studere i detalj.Men sikkert litt spent på hvordan den ser ut
Det hadde jeg vært![]()
Hva jakter han da??Jakt.... Bare litt lei nå...![]()
Hehe ja...Det blir veeeeeeldig dyrt![]()
Hvertfall dersom man har flere barn..Barnehagebarn og kun de merkene blir dyrt![]()
Jepp, tror det er bestVente noen år da![]()
Elg...Hva jakter han da??![]()
Skjønner at det er kjipt...
Hørtes lurt utJa, ta på og studere i detalj.
Jeg får hente på mandag selv når jeg er alene hjemme ;-)
Samme her:-/. Og alltid gubben som smitter meg også:-/. Han blir forkjølt først også får jeg det etterpåPasser aldri, og jeg blir like sur hver gang...
Nei, men jeg jobber jo bare 40% så jeg kommer hjem før alle andre. Og kan hente den på vei hjem.Hørtes lurt ut
Fri fra jobb på mandag?
Trodde elgjakta var over jeg...men det er kanskje bare herElg...
Jeg er bare lei... Sunn og fin hobby, men tidsbruken er så konsentrert på høsten...
Å ja, så kjektNei, men jeg jobber jo bare 40% så jeg kommer hjem før alle andre. Og kan hente den på vei hjem.
Det er sant.Hvertfall dersom man har flere barn..
Fire korte dager og fri onsdag, ja.Å ja, så kjekt![]()
Du har valgt kortere dager?
Her får vi smitte fra ungene oftest... Nå har begge hatt forkjølelse denne ula men vi har foreløpig gått klar...Samme her:-/. Og alltid gubben som smitter meg også:-/. Han blir forkjølt først også får jeg det etterpå
Ikke over her, så lenge de har dyr igjen...Trodde elgjakta var over jeg...men det er kanskje bare her
Her jakter mannen fugl....men er heldigvis bare snakk om en helg hver høst![]()
Ikke press deg for myeFire korte dager og fri onsdag, ja.
Det er nok for meg nå. Og trolig egentlig vel så det, men vi får se om jeg holder ut. Tre uker til jeg må til legen for å fornye, og da tre uker til til permisjon.
Nei det kan jeg fint overleveIkke over her, så lenge de har dyr igjen...
En helg hver høst er ikke så ille da.
Mini blir vel helst smittet av oss..Her får vi smitte fra ungene oftest... Nå har begge hatt forkjølelse denne ula men vi har foreløpig gått klar...