Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er det, men man må passe på å kjøpe de i for stor størrelse for de er veldig små i størrelsenJa, de er så søøøøøte![]()
Blæææh passet ikke å bli forkjølt heller. Men gjør det noen gang det?Nesten som her da, minus forkjølelse. Den kan du ha for deg selv![]()
Jeg savner at hu ikke klarte noen tingLille U er ikke helt der enda..
Jakt.... Bare litt lei nå...Hvor er mannen da??
Jeg har planer om å surfe på nett etter julegaver![]()
Yes.Skal ikke se bort fra det, har lett for å kjøpe ting jeg syns er pene uten nødvendigvis se på merket...
Var det jeg tenkte, at om garderoben nesten utelukkende består av slike plagg skal man ha unormalt god økonomi...Jeg vet fint lite om lommeboka til folk her inne elr hvordan de velger prioritere![]()
Men de færreste har vel kun RL, burberry , armani etc i klesgarderoben ja![]()
Detter er min oppskriftBle toro i dag har ingen god oppskrift på hjemmelaget noen som vill dele?
Barnehagebarn og kun de merkene blir dyrtVar det jeg tenkte, at om garderoben nesten utelukkende består av slike plagg skal man ha unormalt god økonomi...![]()
Syns et par av tingene jeg så de hadde (googlet merket) lignet veldig på julekjolen frøkna hadde i fjor..Yes.
De har mye lekkert iallefall.
Mmmm den så god ut må prøve den neste gangDetter er min oppskrift
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1441566483_lasagne_til_middag.html
Var det jeg tenkte, at om garderoben nesten utelukkende består av slike plagg skal man ha unormalt god økonomi...Jeg vet fint lite om lommeboka til folk her inne elr hvordan de velger prioritere![]()
Men de færreste har vel kun RL, burberry , armani etc i klesgarderoben ja![]()
Ja, minst en størrelse større for det er virkelig petite ja...De er det, men man må passe på å kjøpe de i for stor størrelse for de er veldig små i størrelsen
Passer aldri, og jeg blir like sur hver gang...Blæææh passet ikke å bli forkjølt heller. Men gjør det noen gang det?
Da er nok mine for småEr aldersgrense 6 år. Men den var litt skummel altså!! Tror ikke den passer for alle 6åringer. Men absolutt en morsom familiefilm!![]()
Det blir veeeeeeldig dyrtBarnehagebarn og kun de merkene blir dyrt![]()
Og det tar tydeligvis litt tid idagDet kan jo være greit å gjøre det først ja![]()
Det har hvertfall ikke mine...Var det jeg tenkte, at om garderoben nesten utelukkende består av slike plagg skal man ha unormalt god økonomi...![]()
Krysset er mest dill, men når det først er igang gjør jeg lite feil, derimot disse små greiene med annenhver rød og blå måtte jeg rekke opp nesten hele. Og ofte bommer jeg på denne lille hvite og blå jeg holder på med nå. Men det går fremover.Snaaart ferdig med mønsteret. Synes krysset der er verst.![]()
Oi, så flink hun er daPasser på snuppa ikke detter på trynethaha
Ja hun begynte plutselig med det forrige uke, nå prøver hun å reise seg også