Ja og han strålteHar du vist gubben da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja og han strålteHar du vist gubben da?![]()
Hvor er mannen da??Planer for kvelden da damer? Jeg tenkte å henge her med dere![]()
Er så lei av alenekvelder på helg nå....!
God kveldGod kveld ! Har ikke vært her på noen dager jeg![]()
Må bare få alle barna i seng!![]()
Så flink hun erJa også har snuppa begynt å sette seg opp, så må passe på for hun detter en del, blitt bedre nå da![]()
Ahaa, kjedelig da.De har en egen Hust&Claire butikk på Strømmen, men det har de dessverre veldig lite barneklær![]()
Ikke dumt det da.Tror det var toro![]()
En sjelden gang, og uansett nesten om man kommer over et elsk-plagg på salgYes , men er nå bare sånn det er.
Får bli en sjelden gang heller. eller har man lommebok til det er det jo greit.
God kveldhva driver du med for tiden da??
Passer på snuppa ikke detter på trynetSå flink hun er
Ohh niceKjøpte noen calvin klein bodyer, angret ikke ♡
Hva står på menyen i dag da?Skal snart til å lage middag til mannen om meg
Jeg vet fint lite om lommeboka til folk her inne elr hvordan de velger prioritereEn sjelden gang, og uansett nesten om man kommer over et elsk-plagg på salg
Eller om man har lommebok til det, men det er det vel ikke mange som har..?
Skal ikke se bort fra det, har lett for å kjøpe ting jeg syns er pene uten nødvendigvis se på merket...Ahaa, kjedelig da.
Men har du klær fra mayoral?
Nesten som her da, minus forkjølelse. Den kan du ha for deg selvSitter med en skål sjokolade foran meg potte tett og helt alene hjemme...
Lammekotelette med soppstuing, blomkålpure og fløtesausHva står på menyen i dag da?
Ja, de er så søøøøøteNår det gjelder bodyer har jeg en forkjærlighet for Petit Bateau sine, jeg
Jeg googlet bare sist jeg, bare brukte en enkel enBle toro i dag har ingen god oppskrift på hjemmelaget noen som vill dele?
Lille U er ikke helt der enda..Passer på snuppa ikke detter på trynethaha
Ja hun begynte plutselig med det forrige uke, nå prøver hun å reise seg også
Så koselig! Kos dere!Jeg venter på ei venninne, vi skal se film![]()