Yes stemmer. Vet det nå. Har vært innom, men lenge siden nå gittSteen&strøm ligger i tverrgate til Karl Johan, på venstre side når man går i retning slottet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes stemmer. Vet det nå. Har vært innom, men lenge siden nå gittSteen&strøm ligger i tverrgate til Karl Johan, på venstre side når man går i retning slottet.
Jooda hihi. hust&claire også ...og det er ikke hinsides prisGanske så fin smak du har da![]()
En del er ganske hinsides på pris ja...Jooda hihi. hust&claire også ...og det er ikke hinsides pris![]()
Yes , men er nå bare sånn det er.En del er ganske hinsides på pris ja...
De har en egen Hust&Claire butikk på Strømmen, men det har de dessverre veldig lite barneklærJooda hihi. hust&claire også ...og det er ikke hinsides pris![]()
Skal snart til å lage middag til mannen om megPlaner for kvelden da damer? Jeg tenkte å henge her med dere
Er så lei av alenekvelder på helg nå....!
109. Blir 5 på mars.Hvor høy er hun?
Jeg skjønner ikke forskjellenHan hadde visst røket ut i 2. runde. Vant første runde da. Kjente han skled litt i 2. runde som gjorde at motstanderen vant. Men skal i ilden igjen i morgen i sparring (???). Gikk mønster idag (tror jeg det var han sa)
Om trent like høy som frøkna med andre ord, og 9 måneder eldre..109. Blir 5 på mars.
Hva snakker dere om?Jeg skjønner ikke forskjellengøy at han vant 1 runde uansett da
)
Det er godtGleder meg til lasagne snart![]()
Ja, ignorer detNoe med hcg stiger etter MA :/ men så sa henne hun var over 9 uker og da kan man ikke se på hcg med en gang. Dumme kjerring![]()
Sitter med en skål sjokolade foran meg potte tett og helt alene hjemme...Planer for kvelden da damer? Jeg tenkte å henge her med dere![]()
Er så lei av alenekvelder på helg nå....!
Tror det var toroToro elr hjemmelaget?
Ikke jeg hellerJeg skjønner ikke forskjellengøy at han vant 1 runde uansett da
)
Kjøpte noen calvin klein bodyer, angret ikke ♡Joda er vel dt![]()
Gikk super braJa, ignorer det
Hvordan gikk det, eller når er timen?![]()