Syns Knorr sin er bedre enn Toro sin jeg, men lager aller helst fra grunnen av..Tror det var toro![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns Knorr sin er bedre enn Toro sin jeg, men lager aller helst fra grunnen av..Tror det var toro![]()
Så bra!!! ♡♡
Når det gjelder bodyer har jeg en forkjærlighet for Petit Bateau sine, jegKjøpte noen calvin klein bodyer, angret ikke ♡
HeheheTypiskgubben påstod han ikke var så dårlig i ryggen. Og så klarte han ikke ta av seg sokkene selv.
Men hoster han litt.. ojoj. Røm huset. Haha![]()
Krysser fingrene for detFår håpe jeg slipper det![]()
Hva har du gjort da?God kveld ! Har ikke vært her på noen dager jeg![]()
Jeg venter på ei venninne, vi skal se filmPlaner for kvelden da damer? Jeg tenkte å henge her med dere![]()
Er så lei av alenekvelder på helg nå....!
Har skjedd så mye bareHva har du gjort da?![]()
Jupp, hun har dog stagnert en del. Føk i været og har roet seg nå, noe som er helt greit. Tuppa mi er veldig lita for alderen.Om trent like høy som frøkna med andre ord, og 9 måneder eldre..
NM gubben hennes har vært på i dagHva snakker dere om?
Hjemmelaget?Gleder meg til lasagne snart![]()
Har du vist gubben da?Gikk super brala ut bilder litt lenger opp
snuppa skal kose og nusse baby på bilde og den er søt
![]()
Jeg fikk servert her jeg erSyns Knorr sin er bedre enn Toro sin jeg, men lager aller helst fra grunnen av..
Er aldersgrense 6 år. Men den var litt skummel altså!! Tror ikke den passer for alle 6åringer. Men absolutt en morsom familiefilm!Ikke setthvem passer den for?
Ble toro i dag har ingen god oppskrift på hjemmelaget noen som vill dele?Hjemmelaget?![]()
Sånn som skjer, koselig å se deg herHar skjedd så mye bare![]()
NM i hva?NM gubben hennes har vært på i dag
Lasagne er snadderGleder meg til lasagne snart![]()
Makan, for en luring?!Og deer var det plutselig jeg som tok leggingen av snuppa. Gubben lurte seg visst unna :O
Ja også har snuppa begynt å sette seg opp, så må passe på for hun detter en del, blitt bedre nå daSånn som skjer, koselig å se deg her![]()