Skravletråd November

Så langt forresten
6a8f42652789871b7924997bc577b244

Det er litt over halvparten av mønsteret. Når det er ferdig, er det bare å feste tråder.
Så herlig den blir:D

Blir ul idag :) håper mannen liker farsdagsgaven sin ❤️ han får vite det i morgen :)

Mor og datter på tur :) må få tak i sånn tallerken med forskjellig rom :)

Så herlig den blir:D
Det tror jeg den blir. Og hun gleder seg veldig så jeg håper den blir passe...

26 pinner igjen med mønster før 2 cm vrangbord og felling.

Pinne for pinne...

Det motiverende med bildet er at jeg faktisk ser at jeg har kommet litt lenger nå.

En pinne eller to så synes det vel greit på bilde også

Ser dere fremgangen?
d6c0a66f3f8dc96b71973196fa5d637d

Krysset nærmer seg ferdig!!

Ok, det går ikke fort, det er ikke lett å konsentrere seg om mønster når man skal synge karu-karu-karusellen og andre barnesanger med mottakeren....

Nja. Han blir vel ganske litt mer kort i lunta :p Men egentlig er han roen selv. Eller..isåfall så sier han ingenting :p Men mannesyka har vi til tider. Vondt i et tå blir stor ståhei. :p hahah eller småsnufsete. Da er han virkelig syk!:p
Hehe, her er min aldri syk, uansett hvor dårlig han er.
Men har han vondt er han en pine å være rundt. . Har oss noen runder nå når han har vondt og jeg blir lei av at han er sur :p

Ikke så lett å skjule det:P
Jeg var flink :p
Lurer på om det var et snev av hormoner :p jeg som Ikke pleier å være sånn :o var ikke slik sist vertfall :p og aldri sånn når jeg har mensen :p

Ser dere fremgangen?
d6c0a66f3f8dc96b71973196fa5d637d

Krysset nærmer seg ferdig!!

Ok, det går ikke fort, det er ikke lett å konsentrere seg om mønster når man skal synge karu-karu-karusellen og andre barnesanger med mottakeren....
Oi, ja - ser fremgang uten tvil!! Motiverende!!

Back
Topp