Skravletråd November

God morgen :) her har jeg akkurat stått opp, skal sende gubbis og tuppa avgårde til bassenget så skal jeg vaske gulvene og møte de på café etterpå :) ønsker dere alle en fin lørdag :)
Ha en flott lørdag selv:D

Du har mye å gjøre ja....
Hvordan går det med strikketunikaen da?
Så langt forresten
6a8f42652789871b7924997bc577b244

Det er litt over halvparten av mønsteret. Når det er ferdig, er det bare å feste tråder.

Så langt forresten
6a8f42652789871b7924997bc577b244

Det er litt over halvparten av mønsteret. Når det er ferdig, er det bare å feste tråder.
Det er jo et godt stykke da! Men likevel litt som gjenstår...

Irritert å mannen nå.
Han skal ta med de eldste ut.
Roper på meg siden han ikke finner sko til frøkna da de han trenger ligger i barnehagen.
Kommer ned og innholdet i skapet i gangen ligger utover fordi han har lett etter støvler etter eldsten.
De ligger ikke der. Har prøvd å fortelle han 100 ganger dersom han ikke vet hvor noe er, SPØR! istedenfor å bare rote utover, men tror dere han hører.
Nå er de ute, gangen er bomba, og jeg må rydde det itillegg til alt det andre jeg skulle gjøre mens de var ute.
Og selvfølgelig, der våknet lille U
Er det ikke fint?!:rolleyes:
Her skulle mannen for en gang skyld hjelpe meg med å skifte på senga...etterpå finner jeg alt sengetøyet VRENGT i en haug på gulvet på loftstua:confused: blir jo bare ekstra arbeid for meg!!

Helt ærlig så er jeg typen som tåler alt og spiser alt. Men virker som tarmsystemet mitt ikke virker helt topp under graviditeten.... slite litt til,kan hende det har noe med hormoner også å gjøre.....
Så kjedelig:( godt det bare er to måneder igjen da!

Greit å få litt avlasting :) er han sånn som blir sur når han har vondt da?

Nja. Han blir vel ganske litt mer kort i lunta :p Men egentlig er han roen selv. Eller..isåfall så sier han ingenting :p Men mannesyka har vi til tider. Vondt i et tå blir stor ståhei. :p hahah eller småsnufsete. Da er han virkelig syk!:p

Back
Topp