Jeg skal akkurat til å gjøre det... Mann og barn lager frokost, så jeg bør komme meg oppGod morgen folkens :-D
Jeg har nettopp stått opp ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal akkurat til å gjøre det... Mann og barn lager frokost, så jeg bør komme meg oppGod morgen folkens :-D
Jeg har maks to prosjekter samtidig. Men liker helst å gjøre meg helt design med ett før jeg begynner på nytt. Ofte gjør jeg meg bare halvferdig med å feste tråder før jeg begynner på noe nytt![]()
HeiGod morgen.
Lenge siden jeg har skravla særlig, synes på min plassering...
Jeg har rett og slett vært sliten. Det merkes at jeg går inn i siste del her, ettet jobb bare jeg egentlig ikke energi til noe.
Harmonere dårlig med at jeg skulle vise Tamara at jeg kan skravle vei uten at det var knyttet til premier (hun hintet jo også om noe ekstra i desember dersom vi skravler mye i nov, men i desember har jeg trolig enda mindre overskudd og tid uansett)
Hva får du servert?Jeg skal akkurat til å gjøre det... Mann og barn lager frokost, så jeg bør komme meg opp
NM i hva da?God morgen. Da har jeg omsider fått mini til å sovne slik han får en bitteliten powernap før vi drar på banysvømming om ca 30-40 min
. Så er det rett avgårde å heie på gubben på nm
![]()
Får du ikke noe som kan hjelpe deg med halsbrann? :/Jeg begynner å gi opp, Junior tar opp all plassen så med en gang jeg går ut av komfortplassen min som for øyeblikket er verdens kjedeligste diett, ender jeg opp med mageknipe og mye luft i magen og en "#¤"#¤&% halsbrann... det er dø kjedelig med suppe som er nøytral smak, yougert som påfyll mellommåltider og camille tee eller saft/vann...... og brødskive med leverpostei på morgenen....
Bare tanken på å spise noe annet eller i omvendt rekkefølge, ender opp med en virkelig ubehagelig netter,uten søvn eller noe komfort...... (viss noen lurte tok jeg sjansen på å spise ris, kokte grønnsaker og fisk. Jeg angret før jeg hadde gått å lagt meg i går)
Men godnyheten er at i dag er det AKKURAT to mnd igjen til terminen![]()
Hei på degGod morgen. Da har jeg omsider fått mini til å sovne slik han får en bitteliten powernap før vi drar på banysvømming om ca 30-40 min
. Så er det rett avgårde å heie på gubben på nm
![]()
Hei! Såå deilig daGod morgen folkens :-D
Ååååh, akkurat sånn jeg og har det! Det er fader meg kjedeligJeg begynner å gi opp, Junior tar opp all plassen så med en gang jeg går ut av komfortplassen min som for øyeblikket er verdens kjedeligste diett, ender jeg opp med mageknipe og mye luft i magen og en "#¤"#¤&% halsbrann... det er dø kjedelig med suppe som er nøytral smak, yougert som påfyll mellommåltider og camille tee eller saft/vann...... og brødskive med leverpostei på morgenen....
Bare tanken på å spise noe annet eller i omvendt rekkefølge, ender opp med en virkelig ubehagelig netter,uten søvn eller noe komfort...... (viss noen lurte tok jeg sjansen på å spise ris, kokte grønnsaker og fisk. Jeg angret før jeg hadde gått å lagt meg i går)
Men godnyheten er at i dag er det AKKURAT to mnd igjen til terminen![]()
Får du ikke noe som kan hjelpe deg med halsbrann? :/

funker til tider.....Ååååh, akkurat sånn jeg og har det! Det er fader meg kjedeliglitt av en jobb vi egentlig gjør da
♡ Jeg har forresten 2 uker og 5 dager igjen til termin!

Ja, det er det altså!Ja vi har en del å håndtere) Junior var veldig aktiv i går, og min samboer fikk sjokk om hvor mye han sparker meg i meg, tror han syntes mere synd på meg eter det XD
to uker og fem dager, så utrolig spennende![]()
Nja. Ble litt. Jeg laga middag mens han underholdt henne og så lot jeg han spise mens jeg la henne, etter å ha gafla i meg litt selvHåper han orker å avlaste deg litt allikevel![]()
Er ganske greitMmmmm, heldige dere!!!
Ha en flott lørdag du og!God morgenher har jeg akkurat stått opp, skal sende gubbis og tuppa avgårde til bassenget så skal jeg vaske gulvene og møte de på café etterpå
ønsker dere alle en fin lørdag
![]()
Ja, det er det altså!Vi er flinke da!
Når det gjelder akkurat halsbrannen føler jeg at jeg har prøvd alt som går an å prøve, men ingenting hjelper i mer enn 5 min likevel. Er på min tredje flaske med Gaviscon nå, for å si det sånn
Ja, er veldig spennende. Tror egentlig jeg kommer til å gå over da, men man vet jo aldri. Hvordan er formen ellers?