Skravletråd November

Jeg har maks to prosjekter samtidig. Men liker helst å gjøre meg helt design med ett før jeg begynner på nytt. Ofte gjør jeg meg bare halvferdig med å feste tråder før jeg begynner på noe nytt:D

Feste tråder er driiit kjedelig.. men den biten "må" jeg gjøre med en gang jeg er ferdig. Ellers blir det bare liggende et ferdig prosjekt nedi vesken.. Og dét er bare dumt :p

God morgen.

Lenge siden jeg har skravla særlig, synes på min plassering...

Jeg har rett og slett vært sliten. Det merkes at jeg går inn i siste del her, ettet jobb bare jeg egentlig ikke energi til noe.

Harmonere dårlig med at jeg skulle vise Tamara at jeg kan skravle vei uten at det var knyttet til premier (hun hintet jo også om noe ekstra i desember dersom vi skravler mye i nov, men i desember har jeg trolig enda mindre overskudd og tid uansett)
Hei:) har kjent veldig på det samme selv, for å si det sånn. Ikke vært mye aktiv her de siste mnd. Har vært veldig mye som har skjedd, og har vært ganske sliten. Nærmer meg såpass termin nå at det begynner å bli spennende nå fremover da:)

Hva skal du idag?

God morgen :) her har jeg akkurat stått opp, skal sende gubbis og tuppa avgårde til bassenget så skal jeg vaske gulvene og møte de på café etterpå :) ønsker dere alle en fin lørdag :)

God morgen :-). Da har jeg omsider fått mini til å sovne slik han får en bitteliten powernap før vi drar på banysvømming om ca 30-40 min:-). Så er det rett avgårde å heie på gubben på nm:-)
NM i hva da? :)

Jeg begynner å gi opp, Junior tar opp all plassen så med en gang jeg går ut av komfortplassen min som for øyeblikket er verdens kjedeligste diett, ender jeg opp med mageknipe og mye luft i magen og en "#¤"#¤&% halsbrann:smiley-angry026... det er dø kjedelig med suppe som er nøytral smak, yougert som påfyll mellommåltider og camille tee eller saft/vann...... og brødskive med leverpostei på morgenen....

Bare tanken på å spise noe annet eller i omvendt rekkefølge, ender opp med en virkelig ubehagelig netter,uten søvn eller noe komfort...... (viss noen lurte tok jeg sjansen på å spise ris, kokte grønnsaker og fisk. Jeg angret før jeg hadde gått å lagt meg i går)

Men godnyheten er at i dag er det AKKURAT to mnd igjen til terminen :happy6:happy7:happy6:cheers
Får du ikke noe som kan hjelpe deg med halsbrann? :/

God morgen :-). Da har jeg omsider fått mini til å sovne slik han får en bitteliten powernap før vi drar på banysvømming om ca 30-40 min:-). Så er det rett avgårde å heie på gubben på nm:-)
Hei på deg:) powernap hørtes lurt ut. Skulle nesten hatt en selv kjenner jeg! Sovet lite i natt:( babysvømming er kos da:)
Hva driver mannen din med?

Jeg begynner å gi opp, Junior tar opp all plassen så med en gang jeg går ut av komfortplassen min som for øyeblikket er verdens kjedeligste diett, ender jeg opp med mageknipe og mye luft i magen og en "#¤"#¤&% halsbrann:smiley-angry026... det er dø kjedelig med suppe som er nøytral smak, yougert som påfyll mellommåltider og camille tee eller saft/vann...... og brødskive med leverpostei på morgenen....

Bare tanken på å spise noe annet eller i omvendt rekkefølge, ender opp med en virkelig ubehagelig netter,uten søvn eller noe komfort...... (viss noen lurte tok jeg sjansen på å spise ris, kokte grønnsaker og fisk. Jeg angret før jeg hadde gått å lagt meg i går)

Men godnyheten er at i dag er det AKKURAT to mnd igjen til terminen :happy6:happy7:happy6:cheers
Ååååh, akkurat sånn jeg og har det! Det er fader meg kjedelig :D litt av en jobb vi egentlig gjør da;)♡ Jeg har forresten 2 uker og 5 dager igjen til termin!

Ååååh, akkurat sånn jeg og har det! Det er fader meg kjedelig :D litt av en jobb vi egentlig gjør da;)♡ Jeg har forresten 2 uker og 5 dager igjen til termin!

Ja vi har en del å håndtere;)) Junior var veldig aktiv i går, og min samboer fikk sjokk om hvor mye han sparker meg i meg, tror han syntes mere synd på meg eter det XD

to uker og fem dager, så utrolig spennende :Heartpink

Ja vi har en del å håndtere;)) Junior var veldig aktiv i går, og min samboer fikk sjokk om hvor mye han sparker meg i meg, tror han syntes mere synd på meg eter det XD

to uker og fem dager, så utrolig spennende :Heartpink
Ja, det er det altså! :) Vi er flinke da!
Når det gjelder akkurat halsbrannen føler jeg at jeg har prøvd alt som går an å prøve, men ingenting hjelper i mer enn 5 min likevel. Er på min tredje flaske med Gaviscon nå, for å si det sånn :D
Ja, er veldig spennende. Tror egentlig jeg kommer til å gå over da, men man vet jo aldri. Hvordan er formen ellers?

Håper han orker å avlaste deg litt allikevel:)
Nja. Ble litt. Jeg laga middag mens han underholdt henne og så lot jeg han spise mens jeg la henne, etter å ha gafla i meg litt selv :p

God morgen :) her koser vi sengen, men idag er mor sulten :p mannen må ut å kjøpe ferskt brød, servelat og augurk :p ville ha det igår klokken 00:00 x) ellers skal vi ut å kjøpe gave til han og tallerken til henne :)

God morgen :) her har jeg akkurat stått opp, skal sende gubbis og tuppa avgårde til bassenget så skal jeg vaske gulvene og møte de på café etterpå :) ønsker dere alle en fin lørdag :)
Ha en flott lørdag du og!:) Her skal vi straks dra ut til byen og hente pakke, kjøpe reol til badet og nye håndklær :) og gubben skal kjøpe seg filet kniv :)

Ja, det er det altså! :) Vi er flinke da!
Når det gjelder akkurat halsbrannen føler jeg at jeg har prøvd alt som går an å prøve, men ingenting hjelper i mer enn 5 min likevel. Er på min tredje flaske med Gaviscon nå, for å si det sånn :D
Ja, er veldig spennende. Tror egentlig jeg kommer til å gå over da, men man vet jo aldri. Hvordan er formen ellers?

Kanskje jeg burde prøve flytende......;P

Begynner å kjenne belastningen nå for tiden, men er ennå på jobb, men tror jeg kaster inn håndkle i Desember. jeg er ennå ikke sikker på hvordan bekkenløsning kjennes ut som, men jeg begynner å få noen problemer med å gå etter noen harde tak på jobben! Ellers skal jeg ikke klage her i gården;)

bare sånn spørsmål;) hvorfor tror du kommer til å gå over? ;) Kanskje du for et desember barn;)

Back
Topp