Ha en flott lørdag selvGod morgenher har jeg akkurat stått opp, skal sende gubbis og tuppa avgårde til bassenget så skal jeg vaske gulvene og møte de på café etterpå
ønsker dere alle en fin lørdag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en flott lørdag selvGod morgenher har jeg akkurat stått opp, skal sende gubbis og tuppa avgårde til bassenget så skal jeg vaske gulvene og møte de på café etterpå
ønsker dere alle en fin lørdag
![]()
JajaNja. Ble litt. Jeg laga middag mens han underholdt henne og så lot jeg han spise mens jeg la henne, etter å ha gafla i meg litt selv![]()
Så langt forrestenDu har mye å gjøre ja....
Hvordan går det med strikketunikaen da?
Vil tro det holder jaJeg skal til gyn om 12 dager og det burde vel holde det? Må til legen neste uke pga sykemeldingtrenger ikke privat ul inne mellom der da?
HahaBle ferdig
Dattera ble omtrent tvunget til å ha på ullsokker i dag - jeg strikker ikke så hardt forgjeves![]()
God ettermiddag søtaGod morgen jenter
Det er jo et godt stykke da! Men likevel litt som gjenstår...Så langt forresten![]()
Det er litt over halvparten av mønsteret. Når det er ferdig, er det bare å feste tråder.
Uff da?!Joda. Men nå er jeg sur. For de orna nye planer uten å si fra til meg. Hmf.
Ja, det er det. Jeg får prøve å strikke litt mer konsentrert...Det er jo et godt stykke da! Men likevel litt som gjenstår...
Er det ikke fint?!Irritert å mannen nå.
Han skal ta med de eldste ut.
Roper på meg siden han ikke finner sko til frøkna da de han trenger ligger i barnehagen.
Kommer ned og innholdet i skapet i gangen ligger utover fordi han har lett etter støvler etter eldsten.
De ligger ikke der. Har prøvd å fortelle han 100 ganger dersom han ikke vet hvor noe er, SPØR! istedenfor å bare rote utover, men tror dere han hører.
Nå er de ute, gangen er bomba, og jeg må rydde det itillegg til alt det andre jeg skulle gjøre mens de var ute.
Og selvfølgelig, der våknet lille U
Det er vel en mannesykdom det derHøres fryktelig kjent ut...
Så kjedeligHelt ærlig så er jeg typen som tåler alt og spiser alt. Men virker som tarmsystemet mitt ikke virker helt topp under graviditeten.... slite litt til,kan hende det har noe med hormoner også å gjøre.....
Så kjedeliggodt det bare er to måneder igjen da!
Det er godt å høreRyggen er mye bedrehåper virkelig den holder
![]()
Så ting går heldigvis litt lettere her hjemme og når han kan gjøre tingDet er godt å høre![]()
Tok meg sammen da de spurte om jeg ville være med, de skjønte vel at jeg ble surUff da?!hva skal de??
JeppJajalitt er bedre enn ingenting
![]()
Greit å få litt avlastingSå ting går heldigvis litt lettere her hjemme og når han kan gjøre ting![]()
Greit å få litt avlastinger han sånn som blir sur når han har vondt da?
Tror jeg skal kjøpe til 20-25 stkHoho, har du mange å kjøpe til og? Begynner vanligvis i oktober jeg...så syns jeg var treg i år![]()