Så herlig den blirSå langt forresten![]()
Det er litt over halvparten av mønsteret. Når det er ferdig, er det bare å feste tråder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig den blirSå langt forresten![]()
Det er litt over halvparten av mønsteret. Når det er ferdig, er det bare å feste tråder.
Klart det er verdt detJa, men er verdt det, elsker å kjenne podden beveger seg der inne og koser segSiden det er bare noen få uker
![]()
Ikke så lett å skjule detTok meg sammen da de spurte om jeg ville være med, de skjønte vel at jeg ble sur![]()
Det kan han jo fint gjøreJepphehe
Får satse på at han kan legge henne ikveld så jeg kan sy gardiner til rommet som skal bli hennes etterhvert![]()
Det tror jeg den blir. Og hun gleder seg veldig så jeg håper den blir passe...Så herlig den blir![]()
Om han har tålmodigheten idag, såDet kan han jo fint gjøre![]()
Lykke til på ul daBlir ul idaghåper mannen liker farsdagsgaven sin
han får vite det i morgen
![]()
Han deltar på nm i taeqwondoHeie på gubben..? Hva skal han?
Godt at mini får en powernap da![]()
TaeqwondoNM i hva da?![]()
Er det ikke typisk daSer for meg at den også blir mitt ansvar!
Kattene ville også mannen ha, men det er meg som gir dem mat, skifter vann, tømmer kattedo osv![]()
Tusen takkLykke til på ul da![]()
Hehe, her er min aldri syk, uansett hvor dårlig han er.Nja. Han blir vel ganske litt mer kort i luntaMen egentlig er han roen selv. Eller..isåfall så sier han ingenting
Men mannesyka har vi til tider. Vondt i et tå blir stor ståhei.
hahah eller småsnufsete. Da er han virkelig syk!
![]()
Privat da eller?Blir ul idaghåper mannen liker farsdagsgaven sin
han får vite det i morgen
![]()
Jeg var flinkIkke så lett å skjule det![]()
Kult! Hvordan gikk det?Taeqwondo![]()
Oi, ja - ser fremgang uten tvil!! Motiverende!!Ser dere fremgangen?![]()
Krysset nærmer seg ferdig!!
Ok, det går ikke fort, det er ikke lett å konsentrere seg om mønster når man skal synge karu-karu-karusellen og andre barnesanger med mottakeren....