Skravletråd November

Forstår det:-). Kjenner litt på det jeg også bare vi har 1 barn. Har sagt at en evt hund kommer når vi er ferdig med å få barn og de ihvertfall er ferdig med bleiestadiet:-). Så blir ihvertfall ikke før om noen år:-)
Ser for meg at den også blir mitt ansvar!:P
Kattene ville også mannen ha, men det er meg som gir dem mat, skifter vann, tømmer kattedo osv:rolleyes:

Hehe, ja det er nå d da :)

Irritert å mannen nå.
Han skal ta med de eldste ut.
Roper på meg siden han ikke finner sko til frøkna da de han trenger ligger i barnehagen.
Kommer ned og innholdet i skapet i gangen ligger utover fordi han har lett etter støvler etter eldsten.
De ligger ikke der. Har prøvd å fortelle han 100 ganger dersom han ikke vet hvor noe er, SPØR! istedenfor å bare rote utover, men tror dere han hører.
Nå er de ute, gangen er bomba, og jeg må rydde det itillegg til alt det andre jeg skulle gjøre mens de var ute.
Og selvfølgelig, der våknet lille U

God morgen.

Lenge siden jeg har skravla særlig, synes på min plassering...

Jeg har rett og slett vært sliten. Det merkes at jeg går inn i siste del her, ettet jobb bare jeg egentlig ikke energi til noe.

Harmonere dårlig med at jeg skulle vise Tamara at jeg kan skravle vei uten at det var knyttet til premier (hun hintet jo også om noe ekstra i desember dersom vi skravler mye i nov, men i desember har jeg trolig enda mindre overskudd og tid uansett)
Hei Sara:D koselig å se deg her igjen!
Skjønner du er sliten, ikke tenk på det:)
Jeg har heller ikke så mye tid og overskudd til å være her så mye:) jobb og familie krever mye!

Og jeg kom plutselig på at minstemann sin Mariusgenser nok er i bhg, for mannen hentet på torsdag, og fredag var han syk hjemme... Orker ikke gå og sjekke en gang, for blir bare sur...
Helt typisk det;)
Her hentet mannen barna igår, hverken støvler eller regntøy ble med hjem:P

Jeg begynner å gi opp, Junior tar opp all plassen så med en gang jeg går ut av komfortplassen min som for øyeblikket er verdens kjedeligste diett, ender jeg opp med mageknipe og mye luft i magen og en "#¤"#¤&% halsbrann:smiley-angry026... det er dø kjedelig med suppe som er nøytral smak, yougert som påfyll mellommåltider og camille tee eller saft/vann...... og brødskive med leverpostei på morgenen....

Bare tanken på å spise noe annet eller i omvendt rekkefølge, ender opp med en virkelig ubehagelig netter,uten søvn eller noe komfort...... (viss noen lurte tok jeg sjansen på å spise ris, kokte grønnsaker og fisk. Jeg angret før jeg hadde gått å lagt meg i går)

Men godnyheten er at i dag er det AKKURAT to mnd igjen til terminen :happy6:happy7:happy6:cheers
Har du ømfintlig mage eller tåler du ikke?:( høres slitsomt ut...

Har du ømfintlig mage eller tåler du ikke?:( høres slitsomt ut...

Helt ærlig så er jeg typen som tåler alt og spiser alt. Men virker som tarmsystemet mitt ikke virker helt topp under graviditeten.... slite litt til,kan hende det har noe med hormoner også å gjøre.....

Her er det julemarked på festningen den 21 nov. Det er egentlig innmari koselig, men jeg orker ikke gå så mye i slengen, så blir nok ikke det i år nei!:P
Sosakjøtt har jeg aldri hørt om:)
Ja, men da har jo dere litt å henge fingrene i da, for å si det sånn! Vi er heldigvis bedt bort på middag i morgen, så gidder ikke sine og styre så veldig. Men må gjøres litt her da!
Sosakjøtt, sosekjøtt, kjøtt i mørke? Oksekjøtt kokt nesten istykker i brun saus

Back
Topp