Skravletråd November

Vel.. Her og kan se ligge en stund.. Men jeg gleder meg sånn til å prøve meg på votter, så jeg måtte nesten gjøre ferdig dette prosjektet først. :P
Jeg liker ikke ha så mange strikkeprosjekter av gangen.. Vil jo helst få dem ferdig etterhvert :p
Jeg har maks to prosjekter samtidig. Men liker helst å gjøre meg helt design med ett før jeg begynner på nytt. Ofte gjør jeg meg bare halvferdig med å feste tråder før jeg begynner på noe nytt:D

Her maser mannen hver dag om hund:P
Jeg orker ikke...har nok med tre barn, 2 katter og turnusjobb;)
Forstår det:-). Kjenner litt på det jeg også bare vi har 1 barn. Har sagt at en evt hund kommer når vi er ferdig med å få barn og de ihvertfall er ferdig med bleiestadiet:-). Så blir ihvertfall ikke før om noen år:-)

God morgen.

Lenge siden jeg har skravla særlig, synes på min plassering...

Jeg har rett og slett vært sliten. Det merkes at jeg går inn i siste del her, ettet jobb bare jeg egentlig ikke energi til noe.

Harmonere dårlig med at jeg skulle vise Tamara at jeg kan skravle vei uten at det var knyttet til premier (hun hintet jo også om noe ekstra i desember dersom vi skravler mye i nov, men i desember har jeg trolig enda mindre overskudd og tid uansett)

Samme her.

Vært mye som har skjedd de siste dagene.
Beskjed om at styrer slutter hos oss etter jul kom i går, og i dag bisettelse for mamman til ene assistenten min.
Så vært mye trist de siste dagene...

Godt med helg nå..
Huff, det gjør uka ganske kjip ja...:(

Gjorde det gitt:P
Litt bomull i hode for tiden:P
Og jeg kom plutselig på at minstemann sin Mariusgenser nok er i bhg, for mannen hentet på torsdag, og fredag var han syk hjemme... Orker ikke gå og sjekke en gang, for blir bare sur...

God morgen.

Jeg har rett og slett vært sliten. Det merkes at jeg går inn i siste del her, ettet jobb bare jeg egentlig ikke energi til noe.

Harmonere dårlig med at jeg skulle vise Tamara at jeg kan skravle vei uten at det var knyttet til premier (hun hintet jo også om noe ekstra i desember dersom vi skravler mye i nov, men i desember har jeg trolig enda mindre overskudd og tid uansett)
God morgen Sara:)

Ikke rart om du er sliten da... Sluttspurten igjen nå!

God morgen Sara:)

Ikke rart om du er sliten da... Sluttspurten igjen nå!
Ja. Men det er denne sluttspurten da det er mye å gjøre da.

Klær. Utstyr. Navn. Bleier. Ikke begynt å strikke hentedressen enda.
Også har vi lovet eldstemann eget rom i halvannet år. Det skal bli nå. Før jul. Ellers blir det jo ikke på lenge.
Og det er jul.

Jeg kunne trenge litt energi. Men bv blir visst i alle fall nedprioritert

Ja. Men det er denne sluttspurten da det er mye å gjøre da.

Klær. Utstyr. Navn. Bleier. Ikke begynt å strikke hentedressen enda.
Også har vi lovet eldstemann eget rom i halvannet år. Det skal bli nå. Før jul. Ellers blir det jo ikke på lenge.
Og det er jul.

Jeg kunne trenge litt energi. Men bv blir visst i alle fall nedprioritert
Du har mye å gjøre ja....
Hvordan går det med strikketunikaen da?

Du har mye å gjøre ja....
Hvordan går det med strikketunikaen da?
Tunikaen er jeg godt igang med mønsteret, men det var jeg jo for ei uke siden også, det går sakte.

Tunikaen er jeg godt igang med mønsteret, men det var jeg jo for ei uke siden også, det går sakte.
Så planen er å hoppe over på babydress før tunikaen er ferdig? Eller...?

God morgen :-). Da har jeg omsider fått mini til å sovne slik han får en bitteliten powernap før vi drar på banysvømming om ca 30-40 min:-). Så er det rett avgårde å heie på gubben på nm:-)

God morgen :-). Da har jeg omsider fått mini til å sovne slik han får en bitteliten powernap før vi drar på banysvømming om ca 30-40 min:-). Så er det rett avgårde å heie på gubben på nm:-)
Heie på gubben..? Hva skal han?

Godt at mini får en powernap da;)

Jeg begynner å gi opp, Junior tar opp all plassen så med en gang jeg går ut av komfortplassen min som for øyeblikket er verdens kjedeligste diett, ender jeg opp med mageknipe og mye luft i magen og en "#¤"#¤&% halsbrann:smiley-angry026... det er dø kjedelig med suppe som er nøytral smak, yougert som påfyll mellommåltider og camille tee eller saft/vann...... og brødskive med leverpostei på morgenen....

Bare tanken på å spise noe annet eller i omvendt rekkefølge, ender opp med en virkelig ubehagelig netter,uten søvn eller noe komfort...... (viss noen lurte tok jeg sjansen på å spise ris, kokte grønnsaker og fisk. Jeg angret før jeg hadde gått å lagt meg i går)

Men godnyheten er at i dag er det AKKURAT to mnd igjen til terminen :happy6:happy7:happy6:cheers

God morgen.

Skjønner godt at du ikke orker jeg. Du produserer et nytt menneske ;-)

Og jeg kom plutselig på at minstemann sin Mariusgenser nok er i bhg, for mannen hentet på torsdag, og fredag var han syk hjemme... Orker ikke gå og sjekke en gang, for blir bare sur...
Ja det er noe med å få med ting hjem til helga :rolleyes:

Jeg putta utebuksa til storebror i sekken i går morges sånn at den ble end hjem. Han skulle gå selv ;-)

Back
Topp