Krysser fingre for at det går fort overJa vært i barnehagen denne uken bare. Og syk i nesten 2 uker før detHåpe det bare var noe raskt og bedre i morgen.
God bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for at det går fort overJa vært i barnehagen denne uken bare. Og syk i nesten 2 uker før detHåpe det bare var noe raskt og bedre i morgen.
Det har du rett iLitt rimeligere er greit så kan man kjøpe flere ting![]()
Kanskje det er bedre enn det som står på nå. Montebello camping. HahaJa jo. mye forskjellig. Mye dårlig ogmen nå er jo de fleste gode. semifinaler nå
Ohh så kultJa! Jeg kan godtsyns det er så gøy, var med på søsteren min sin fødsel tidligere I år og det var en flott opplevelse
![]()
Joda, vi er jo optimistiske ikke sant?!Ikke sikkert det går like lett denne gangen da![]()
Takk for det.Krysser fingre for at det går fort over
God bedring!
Du er vel litt langt unna, så redd jeg ikke har så lange armerNoen som tar i mot?Føles ut som snuppa kommer ut
![]()
haha ja det tror jeg nestenKanskje det er bedre enn det som står på nå. Montebello camping. Haha
Følger ikke så godt medHar du noen favoritt?![]()
Ja, måtte bare slå til på detHeldig dere var da
Angrer ikke på at jeg la litt penger i seng![]()
Oi, oi, oiNoen som tar i mot?Føles ut som snuppa kommer ut
![]()
vel...jeg er nødt til å være litt heldig. er ikke så treningsglad egentligJoda, vi er jo optimistiske ikke sant?!![]()
hehe...skjønner detDu er vel litt langt unna, så redd jeg ikke har så lange armer![]()
![]()
hahaha dasåFølger ikke så godt med
Dette er første episoden jeg halvveis ser!
Ikke jeg hellerKoselig♡ Ikke fulgt med på det vi..
Håper du har noen andre som stiller på kort varselhehe...skjønner det![]()
Han er ikke hjemmeOi, oi, oihåper mannen kan hjelpe til!
![]()
Njaaa...akkurat nå er jeg alene her med OJ. som soverHåper du har noen andre som stiller på kort varsel![]()
Hva lagesSer jo ut som om det er liv her i kveld
jeg har en liten pause fra kjøkkentjenesten før jeg skal tilbake igjen, hva skjer?