Har du noen favoritt?Ja står på her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noen favoritt?Ja står på her![]()
Åh, hadde det ikke vært for halsbrannen hadde rødvin vært sykt fristende akkurat nå. Gleder meg til å kunne ta et glass til julSitter alene i sofaen med et glass rødt og sløver. Digg fredag!
Enn du?
Var det ikke nettop jul?Ja, det er seriøst snart advent....!når skjedde det liksom...??
Tja blanda dropsIkke fulgt med på det i det hele tatt i år jeger det mange flinke med enda?
Koselig♡ Ikke fulgt med på det vi..Sitter i sofa med mann og tre barnser Norske talenter..
Ja,kanskje derfor jeg sover så dårlig?Jøss, kjøper dere sååå billig seng dere da?![]()
Ja hun vet å komme å dytte snuten sin borti armen når hun også vil ha oppmerksomhetHihi, så søtt da![]()
Oh yeah. seng er viktigDyrt nok i massevis
Men verdt det![]()
Heldig dere var daVår kostet vel litt rundt 40.000 den også, men fikk den på tilbud til like under 30.000![]()
Såpass jaLigger på sofaen, tuppa burde ha lagt seg, men hun har ikke kommet hjem fra bursdag enda...
Hehe, jeg tok en kjapp ryddings her nå også. Tente litt lys og skrudde ned lyset så ingen ser støvet og legger merke til det faktum at gulvene skulle vært vasket..Det gagner jo bare meg selvog ikke resten av familien...
Kun 1Hehe, har du kjøpt nye mens du var gravid?
Mye kynnere du og?Noen som tar i mot?Føles ut som snuppa kommer ut
![]()
Ja jo. mye forskjellig. Mye dårlig ogNei.. har ikke sett det I år. Er det bra?
Ooh....takk for at du minnet meg på det!!Slaraffenhelg - rett og slett!
Eneste målet med helga, foruten mathandling, er å få tatt bilder av ungene til julekort...
Ja! Jeg kan godtNoen som tar i mot?Føles ut som snuppa kommer ut
![]()
Huff...hørtes ikke fristende utNei :O skuffet over smaken og sausen så tynn og vannete :/
kynnere og maserier..oh yeess...Mye kynnere du og?
Ja, har lagt her store deler av dagen så må vel bare følge trendenSåpass jaBlir sofaen resten av kvelden?