Håper vi snart finner noe vi liker her også. Gjerne ikke alt for dyrt daEnig, da hadde jeg fint gjort detom jeg falt pladask!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper vi snart finner noe vi liker her også. Gjerne ikke alt for dyrt daEnig, da hadde jeg fint gjort detom jeg falt pladask!
Taco er godt nesten hver dag detJa, da passet det bra
Fikk nesten lyst på taco igjen, men spiste jo det i går![]()
Pøh, det tror jeg ikke noe påMer fornuftig enn meg![]()
Mange fine som ligger å venterHehe, skjønner det![]()
Vår kostet vel litt rundt 40.000 den også, men fikk den på tilbud til like under 30.000Masse lekkert som er dyrt
Hilsen ei som kjøpte seg seng til 40.000,-![]()
Håper han orker å avlaste deg litt allikevelLurer på når jeg får gubben hjem fra jobb. Han nevnte overtid igår... Typiske som ville skjedd er at jeg ikke ser han før rundt 8 ikveld og da er han så trøtt og sliten at jeg bare kan se langt etter at han gidder å ta snuppa ei stund om hun nekter å sove. Kjenner jeg er litt sliten og idag![]()
Sant det, og spesielt nå når vi ikke hadde spist det på mange ukerTaco er godt nesten hver dag det![]()
Nei heldigvis ikke.Ikke lenge igjen til du har snuppa hos deg nå da![]()
Man skal ikke kødde med poteterSmaker som falsk potetrar smak
Håper også detÅh, det var en kort natt :/ håper du får bedre søvn i natt![]()
Er det noen tegn da?Nei heldigvis ikke.
<3
Goood helgGooooood helg!!![]()
Sjukt godt med helg etter ei travel uke!
Bra med dere da damer?
Utrolig kjedelig altså!! Håper dette er kortvarig!Jo stemmer. Vært i barnehagen denne uken. syk i nesten 2 uker før det
Ja, det er seriøst snart advent....!Ja. Huff alt går litt for fort syna jeg. .
Det står på her ja, men følger bare halvt meFlere som ser norske talenter??![]()
Yeei, så deilig å være ferdig med detHurra! 6 julegaver i boks idag! Og kjole til julebord!godt å ha bil igjen
![]()
Sitter alene i sofaen med et glass rødt og sløver. Digg fredag!Snart leggetid for kidden. Venter bare på at han skal bli ferdig å rydde førsthva gjør dere ?
Æsj, så slitsomtDa har jeg hatt tidenes hylekonsert i bilen på vei hjem fra foreldrene mine som tar ca 20-25 å kjøre. Trøtt gutt som ikke ser poenget med å sovne i bilen uansett hvor trøtt han er og hvilke tiltak jeg gjør for at han skal evt kunne sovne i bilen.