Lolo
Forumet er livet
Slaraffenhelg - rett og slett!Goood helg
Blir deilig med slaraffenliv etter en hektisk uke ja![]()
Eneste målet med helga, foruten mathandling, er å få tatt bilder av ungene til julekort...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slaraffenhelg - rett og slett!Goood helg
Blir deilig med slaraffenliv etter en hektisk uke ja![]()
HahaKom over bilder raskt tid etter med OJ. Jeg vil ha den kroppen nå og ikke denne vannfylte sprengte hvalrosskroppen![]()
Hihi, så søtt daJa er det. Litt småsjalu hvis mini får for mye oppmerksomhet men hun får utrolig mye hun også
![]()
Jøss, kjøper dere sååå billig seng dere da?Slo meg da, var bare 32.000 for vår![]()
Det gjorde viHåper dere koste dere da![]()
Ikke fulgt med på det i det hele tatt i år jegFlere som ser norske talenter??![]()
Nei :O skuffet over smaken og sausen så tynn og vannete :/Man skal ikke kødde med poteter![]()
Dyrt nok i massevisDer slår du megVår kosta "bare" 28000
Hehe, har du kjøpt nye mens du var gravid?Mange fine som ligger å venter![]()
Nei.. har ikke sett det I år. Er det bra?Flere som ser norske talenter??![]()
Litt rimeligere er greit så kan man kjøpe flere tingHåper vi snart finner noe vi liker her også. Gjerne ikke alt for dyrt da![]()
Ja vært i barnehagen denne uken bare. Og syk i nesten 2 uker før detÅ nei
Han har jo akkurat blitt frisk?!
Det gagner jo bare meg selvPøh, det tror jeg ikke noe pådu har jo trent
![]()
Ligger på sofaen, tuppa burde ha lagt seg, men hun har ikke kommet hjem fra bursdag enda...Snart leggetid for kidden. Venter bare på at han skal bli ferdig å rydde førsthva gjør dere ?
Ikke sikkert det går like lett denne gangen daHahaikke lenge til du er der igjen!
Ja står på herFlere som ser norske talenter??![]()
HerligJa8 uker i morgen
![]()
kjenner livmoren min jeg :O
Sitter i sofa med mann og tre barnSnart leggetid for kidden. Venter bare på at han skal bli ferdig å rydde førsthva gjør dere ?