Slo meg da, var bare 32.000 for vårMasse lekkert som er dyrt
Hilsen ei som kjøpte seg seng til 40.000,-![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slo meg da, var bare 32.000 for vårMasse lekkert som er dyrt
Off nei:-/. Nesten så jeg bare legger meg jeg også. Egentlig utrolig trøtt og sliten etter en dårlig natt som var.Det er ikke noe særlig altså![]()
Var han urolig i natt?Off nei:-/. Nesten så jeg bare legger meg jeg også. Egentlig utrolig trøtt og sliten etter en dårlig natt som var.
Krysser fingra...vil inn i jeansa mine fortest muligFår håpe det forsvinner raskt etter fødsel.
Der slår du megMasse lekkert som er dyrt
Okei herlig22. Juni![]()
Ja utrolig urolig. Våknet til når vi la oss i halv 11 tiden og jeg tror ikke vi sovnet før nærmere 1. Våknet igjen i 3 tiden og jeg sovnet ikke før nærmere halv 5 før mini våknet igjen litt over 7Var han urolig i natt?![]()
Åh nei, var ikke han nettopp syk? God bedring!O.J. har feber![]()
Mmmmm, heldige dere!!!Ganske greit å få dagsfersk sei og slikt gratis som regel. Blir gode middager![]()
Kjedelig egentlig, for jeg liker å ha litt bedre tid sånn på generell basis...Kjenner til det der...
Jo stemmer. Vært i barnehagen denne uken. syk i nesten 2 uker før detÅh nei, var ikke han nettopp syk? God bedring!
Det gjør du garantertJa det må nesten detjaja finner helt sikkert en annen dag det skulle passe
![]()
Håper dere koste dere daFjordland fiskebollermannen gadd ikke lage laks og fiskeboller :/ haha! Kravstor
jeg må bite i det sure eplet for lakris
alt for mye er ikke bra for gravide
han kjøpte fjordland fiskeboller og grøt til han og lille N
![]()
Ikke santKjappe resultater og gøy trening er akkurat det jeg trenger![]()
Ja, da passet det braDe skal I bursdag etterpå så det passet ekstra fint![]()
Hehe, skjønner detKrysser fingra...vil inn i jeansa mine fortest mulig![]()
Ja. Huff alt går litt for fort syna jeg. .Kjedelig egentlig, for jeg liker å ha litt bedre tid sånn på generell basis...
Ikke lenge igjen til du har snuppa hos deg nå daKom over bilder raskt tid etter med OJ. Jeg vil ha den kroppen nå og ikke denne vannfylte sprengte hvalrosskroppen![]()
Åh, det var en kort natt :/ håper du får bedre søvn i nattJa utrolig urolig. Våknet til når vi la oss i halv 11 tiden og jeg tror ikke vi sovnet før nærmere 1. Våknet igjen i 3 tiden og jeg sovnet ikke før nærmere halv 5 før mini våknet igjen litt over 7
Mer fornuftig enn megJammen, så er det jaggu det eneste jeg har gjort i dag![]()