Det er braKom heldigvis hjem nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braKom heldigvis hjem nå![]()
Håper detTakk for det. OJ. har vært syk lenge nå, så håpte liksom han var frisk. Men kan jo bare være noe 1 dags feber.
God bedring til lille N![]()
Meg ogsåPasset meg bra![]()
Så kjedeligO.J. har feber![]()
Enig, da hadde jeg fint gjort detDet var vel litt i overkant
Men om man finner noe man virkelig liker og har penger til det, så hvorfor ikke![]()
Når er termin med mageboerenHåper dettusen takk
![]()
Tja, jeg liker det ganske kjedelig, fargeløs, glad I kalde farger som grått og slikt. Stilen er jeg litt usikker på den lager jeg nok litt underveisSkjønner. Men hva vil du ha da elrr hvordan?![]()
Takk for detSå kjedeligGod bedring
Glad i grått selv jegTja, jeg liker det ganske kjedelig, fargeløs, glad I kalde farger som grått og slikt. Stilen er jeg litt usikker på den lager jeg nok litt underveis![]()
Gikk du fort samme etterpå?Kom over bilder raskt tid etter med OJ. Jeg vil ha den kroppen nå og ikke denne vannfylte sprengte hvalrosskroppen![]()
Ingenting sistGikk du fort samme etterpå?hadde du mye vann på slutten sist også?
Får håpe det forsvinner raskt etter fødsel.Ingenting sist![]()
Ja er utrolig kjedelig. Gjør at jeg føler vi ikke kan gjøre noe som innebærer at vi kan dra hjem for tett opp mot leggetiden hans uten at det blir ramaskrik i bilen på vei hjem. Nå sovnet han (trodde jeg) med puppen i munnen men flytter jeg på meg så våkner han og sutrer.Så kjedeligsånn var tuppa her i huset også :/
Masse lekkert som er dyrtVel, jeg faller for dyre ting.
Og har generelt dyre møbler. Så joda,vi syns også det er mye...men ikke sjokka liksom![]()
De har flere utsalgssteder da![]()
Har desverre dyre vaner ja![]()
22. JuniNår er termin med mageboeren?
Fin alderHun er 5![]()
HahaJa og så tungvint å måtte klippe hull i alt til halen hans Haha![]()
Det er ikke noe særlig altsåJa er utrolig kjedelig. Gjør at jeg føler vi ikke kan gjøre noe som innebærer at vi kan dra hjem for tett opp mot leggetiden hans uten at det blir ramaskrik i bilen på vei hjem. Nå sovnet han (trodde jeg) med puppen i munnen men flytter jeg på meg så våkner han og sutrer.
Ja er detFin alder![]()