Hvor gammel er hun?Takk❤. Nå ligger hun her så fornøyd etter å ha fått vært med oss på tur![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er hun?Takk❤. Nå ligger hun her så fornøyd etter å ha fått vært med oss på tur![]()
Anbefales på det sterkesteble litt gira på å prøve det jeg!
På deg, helt sikkertOg flere plasser blir det nok på oss begge etterhvert![]()
Har lagt på sofaen hele dagen. Ikke sovet..Fått hvilt deg noe idag da?
De skal I bursdag etterpå så det passet ekstra fintJa, da er det ikke så dumt![]()
Alt det andre venter, heldigvisDet er det jo![]()
Lettvint daFiskene bollene til fjordland smakte greit men potetene smaker ikke godt synes jegmannen gadd ikke lage middag idag
![]()
Hva har du på ?Oh namPizza her
![]()
Tror ikke jeg hadde kjøpt lysekrone til over 10.000,-![]()
Æsj, langt unna her![]()
Det er en dyr vane
Vi får tippe Lotto![]()
Skinke, kjøttboller, løk og paprika.Hva har du på ?![]()
JaLettvint da![]()
Hva spiste du da?Ble tidlig middag på megde andre spiser etterpå
![]()
En bitteliten nedturJa jeg må si jeg blir litt skuffa om han hadde fått hale og pels nemlig![]()
Hun er 5Hvor gammel er hun?![]()
Da får det bli en annen dagJa de sier så, og nå ble jeg skikkelig i rydd og kast humør. Men så skulle jeg vist ut å se på julegave til frøkna i morra. Og jeg nekter å ha sekker stående i lange tider så da må jeg utsette det prosjektet siden jeg da ikke får kastet det i morra![]()
Så effektiv du erSkjært opp alle grønnsakene, mangler å steke kjøttdeig .
Jaggu om jeg ikke fikk vasket badet også![]()
Aldri smakt de jegFiskene bollene til fjordland smakte greit men potetene smaker ikke godt synes jegmannen gadd ikke lage middag idag
![]()
Alt det andre venter, heldigvis![]()
En bitteliten nedtur![]()