Skravletråd November

Skjært opp alle grønnsakene, mangler å steke kjøttdeig .
Jaggu om jeg ikke fikk vasket badet også :)

Skjært opp alle grønnsakene, mangler å steke kjøttdeig .
Jaggu om jeg ikke fikk vasket badet også :)
Flink du er da:)
Her er det enda noen timer til middag..

Her er det ikke et alternativ å sitter fremover, det nemlig ikke i de jeg har :P

Ja føler det er litt bortkastet å vaske for så å se at det er en sti av gulp etter oss :P

Er det sjal eller bæresele du har?:)

Flink du er da:)
Her er det enda noen timer til middag..
I grunn her også; men greit med det som er gjort. Gubbis kom plutselig inn døra her og jeg er egentlig litt sulten så da er det ikke sikkert det blir sålenge til mat :)

I grunn her også; men greit med det som er gjort. Gubbis kom plutselig inn døra her og jeg er egentlig litt sulten så da er det ikke sikkert det blir sålenge til mat :)
Ja, da er det ikke så dumt :)

Er det sjal eller bæresele du har?:)

Jeg har elastisk sjal, vevd sjal og ergobaby sele :) må ha litt å velge i, men det elastiske blir brukt så mye lenger og snart er han for tung for det. Men sikler stadig på flere sjal men de koster jo en del penger da..

Snurt på lille U nå :P
Vi sitter på gulvet og leker og koser oss.
Han snur seg over på magen, og tilbake på rygg helt frivillig så ikke noe mas for å trene han i dag.
Vi slår forskjellige tre og plast klosser mot hverandre og hører det blir forskjellige lyder, han er veldig glad i lyder.
Så vil han ha litt pupp, som han selvfølgelig får.
Og tror dere ikke han sovner???
Og vi som koste oss slik, snurt nå :P
Haha:P fort gjort!

Fiskene bollene til fjordland smakte greit men potetene smaker ikke godt synes jeg :p mannen gadd ikke lage middag idag :p

Tror ikke jeg hadde kjøpt lysekrone til over 10.000,-:P
Det var vel litt i overkant :p
Men om man finner noe man virkelig liker og har penger til det, så hvorfor ikke ;)

Back
Topp