Hoho, det er en fordel å slippe jaHan kan godt være en gnager så lenge han ikke får hale, pels og gnager om natta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho, det er en fordel å slippe jaHan kan godt være en gnager så lenge han ikke får hale, pels og gnager om natta![]()
Hva lager du?Må vel reise meg å starte på middagen.
Løiten lysHvor er de kjøpt?![]()
hehe ja...Men fytti for en pris?!![]()
Takk❤. Nå ligger hun her så fornøyd etter å ha fått vært med oss på turSååå søt!![]()
Ja det har jegHar du videoen eller? Måtte googe kjapt![]()
HeheJeg kommer så til å angre senere i dag på at jeg har valgt å ligge her med mobilen mens lillebror sover... hadde jeg bare gjort det jeg skulle hadde jeg jo snart hvert ferdig Hehe jaja det er jo fredag og helg, så jeg har god tid![]()
Godt jobbetKlatret 6 plasser![]()
ble litt gira på å prøve det jeg!Ja det har jeg
Men den kan fint sees på nett!
Og flere plasser blir det nok på oss begge etterhvertGodt jobbet
Jeg har klatret 1![]()
Når jeg kan ha henne i bæreselen fremover hjemme, så kan jeg og vaske huset med henne i den. Når hun ikke vil ligge under babygymmen å leke. Har jeg henne vendt mot meg, går jo nesten hodet rundt på henne. Er så nyskjerrig og hater å ikke få se![]()
Haha, den er kjip ja. Litt av poenget med å vaske gulvet borte![]()
Hoho, det er en fordel å slippe ja![]()
Heheviktig å slappe av også
![]()
Taco i dagHva blir det idag?
Åh, men det er jo så koselig ♡Jeg kommer så til å angre senere i dag på at jeg har valgt å ligge her med mobilen mens lillebror sover... hadde jeg bare gjort det jeg skulle hadde jeg jo snart hvert ferdig Hehe jaja det er jo fredag og helg, så jeg har god tid![]()
TacoHva skal dere har i dag?
KyllingkebabTacodere da?
Middag ja. Hva står på menyen?
FredsgstacoHva skal dere ha?
HeheSnurt på lille U nå
Vi sitter på gulvet og leker og koser oss.
Han snur seg over på magen, og tilbake på rygg helt frivillig så ikke noe mas for å trene han i dag.
Vi slår forskjellige tre og plast klosser mot hverandre og hører det blir forskjellige lyder, han er veldig glad i lyder.
Så vil han ha litt pupp, som han selvfølgelig får.
Og tror dere ikke han sovner???
Og vi som koste oss slik, snurt nå![]()