Skravletråd November

Jeg kommer så til å angre senere i dag på at jeg har valgt å ligge her med mobilen mens lillebror sover... hadde jeg bare gjort det jeg skulle hadde jeg jo snart hvert ferdig Hehe jaja det er jo fredag og helg, så jeg har god tid :D
Hehe:P viktig å slappe av også;)

Ble tidlig middag på meg :p de andre spiser etterpå :)

Last edited:
Når jeg kan ha henne i bæreselen fremover hjemme, så kan jeg og vaske huset med henne i den. Når hun ikke vil ligge under babygymmen å leke. Har jeg henne vendt mot meg, går jo nesten hodet rundt på henne. Er så nyskjerrig og hater å ikke få se :p

Haha, den er kjip ja. Litt av poenget med å vaske gulvet borte :p

Her er det ikke et alternativ å sitter fremover, det nemlig ikke i de jeg har :P

Ja føler det er litt bortkastet å vaske for så å se at det er en sti av gulp etter oss :P

Hehe:P viktig å slappe av også;)

Ja de sier så, og nå ble jeg skikkelig i rydd og kast humør. Men så skulle jeg vist ut å se på julegave til frøkna i morra. Og jeg nekter å ha sekker stående i lange tider så da må jeg utsette det prosjektet siden jeg da ikke får kastet det i morra :P

Jeg kommer så til å angre senere i dag på at jeg har valgt å ligge her med mobilen mens lillebror sover... hadde jeg bare gjort det jeg skulle hadde jeg jo snart hvert ferdig Hehe jaja det er jo fredag og helg, så jeg har god tid :D
Åh, men det er jo så koselig ♡

Snurt på lille U nå :P
Vi sitter på gulvet og leker og koser oss.
Han snur seg over på magen, og tilbake på rygg helt frivillig så ikke noe mas for å trene han i dag.
Vi slår forskjellige tre og plast klosser mot hverandre og hører det blir forskjellige lyder, han er veldig glad i lyder.
Så vil han ha litt pupp, som han selvfølgelig får.
Og tror dere ikke han sovner???
Og vi som koste oss slik, snurt nå :P
Hehe :p lille luringen :)

Back
Topp