Hehe. Var sikkert nydeligTakk. Ja hun vet å sjarmere
. Her håper hun å få smake litt av mini sin lunch som var skive med leverpostei;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Var sikkert nydeligTakk. Ja hun vet å sjarmere
. Her håper hun å få smake litt av mini sin lunch som var skive med leverpostei;-)
HahaJeg får ikke sett, så fort jeg tar fingeren i nærheten av munnen hans så begynner han å tygge på meg Haha![]()
SelvfølgeligSvigermor/farmor som ville ha han på overnatting vel![]()
Hahalille søte gnageren din!
HeheJasovnet med henne idag og hørte ikke alarmen i stad før etter 30 min
![]()
Mornja, endelig helg! Skal du noe spennende da?
![]()
Grattis med detJippi, da er jeg over 200 innlegg denne måneden.
Går visst tregt for meg om dagen :/
Ja.. og på dagtid er det sjelden vi får lengre hviler enn 1 time. Mange ganger er det bare 30-40 minutter. Så er hun lys våken og ler igjen![]()
Hvordan gikk det?Snart oppdatering av topp 100 listen, lurer på om jeg har klatret noen plasser i dag.
Kan da ikke ligge helt nede på 27. plass heller![]()
Begynner enkelt på level 1Uuuh. Enkelt å gjennomføre eller? Burde virkelig komme i form jeg altså![]()
Vogna sover mi "aldri" i. Tror hun er for utålmodig til å ligge der nede i bagenHer og...skal han ha en 2-timers må det være enten i bilen eller i vogna på tur![]()
Hva blir det idag?Må vel reise meg å starte på middagen.
Yuhuu, så gøy!Jippi, klatret 6 plasser![]()
Åh, så koseligUt å drikke litt vin med venninner ikveld. Det er sykt lenge siden, så det blir hyggelig! Du da?![]()
Begynner enkelt på level 1level 3 er en killer!
![]()
Klatret 6 plasserHvordan gikk det?![]()
Hva skal dere har i dag?Må vel reise meg å starte på middagen.