Takk håper på detJepp. Jeg ble litt bedre i 2 trimester. Håper det samme gjelder for deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk håper på detJepp. Jeg ble litt bedre i 2 trimester. Håper det samme gjelder for deg![]()
Ja greit om han vil sove da. Selv om gubben er hjemme og sover så stikker han tidlig på morgenen og er hjemme igjen ganske så seng så blir ikke mye vi ser til han
Takk,et gjør jeg så absoluttHurra for null hull
Kos deg på sofa!
UuuhJeg fant
![]()
![]()
![]()
Bor de i Canada eller?Jajeg har jo 3 søsken også, men det er kun jeg som har barn
Kjøpte disse i går![]()
![]()
Litt pessimist...også gikk det så bra sist..så kan jeg være så heldig igjen liksomHvorfor har du en følelse på det?
Nei de bor her hvor jeg borBor de i Canada eller?![]()
LekkerJeg fant
![]()
![]()
![]()
Mhm . ikke sant. måtte ha deDe var søte![]()
Har ønsket meg noen sånne jeg også,men har valgt å vente med alt slikt til huset er ferdigMhm . ikke sant. måtte ha de![]()
Eldre eller yngre søsken?Jajeg har jo 3 søsken også, men det er kun jeg som har barn
Ser du noen små tenner på gang da?![]()
hehe..da blir det som meg. 2 vangerskap og oppussing herJa.. :/ jeg blir jo sikker høygravid og har en liten baby midt I det hele![]()
![]()
Jeg var så sikker på at ammingen skulle gå skeis siden den gjorde det med de to første, og jeg hadde mindre melk i puppen før fødsel enn med dem.
Hadde til og med kjøpt inn MME før han kom, og nye flasker.
Men ammingen gikk veldig fint denne gang![]()
Svigermor/farmor som ville ha han på overnatting velBesteforeldre??![]()
Den var stilig, skjønner du falt for denJeg fant
![]()
![]()
![]()