Skravletråd November

Ja :) sitter å håper at søstra mi blir gravid nå (ivf) sånn at vi kan ha søskenbarn tett og :) hadde vært gøy :)
Forstår jeg godt:-). Savnet det selv i oppveksten da mine søskenbarn er 12 og 14 år eldre enn meg. Og mini har også søskenbarn som er mye eldre enn han på gubben sin side (yngste er 8.5 år eldre enn han, eldste er 27 år eldre enn han). Så håper broren min snart finner seg en kjæreste og får barn så mini kan få noen søskenbarn som er noenlunde gjevngammel med han

Forstår jeg godt:-). Savnet det selv i oppveksten da mine søskenbarn er 12 og 14 år eldre enn meg. Og mini har også søskenbarn som er mye eldre enn han på gubben sin side (yngste er 8.5 år eldre enn han, eldste er 27 år eldre enn han). Så håper broren min snart finner seg en kjæreste og får barn så mini kan få noen søskenbarn som er noenlunde gjevngammel med han
Ikke sant. ser jo jentene har stor glede av å vokse opp sammen :D så håper det for mine og. :)

Snurt på lille U nå :P
Vi sitter på gulvet og leker og koser oss.
Han snur seg over på magen, og tilbake på rygg helt frivillig så ikke noe mas for å trene han i dag.
Vi slår forskjellige tre og plast klosser mot hverandre og hører det blir forskjellige lyder, han er veldig glad i lyder.
Så vil han ha litt pupp, som han selvfølgelig får.
Og tror dere ikke han sovner???
Og vi som koste oss slik, snurt nå :P

Ja det blir ho tatt, det gjør det bestandig :)
Tenker å ta skikkelig vaskerunde på badet i helga. Litt lettere når gubben kan ta snuppa så får man liksom gjort seg ordentlig ferdig uten å måtte stresse i tilfelle hun våkner :p

Tenker å ta skikkelig vaskerunde på badet i helga. Litt lettere når gubben kan ta snuppa så får man liksom gjort seg ordentlig ferdig uten å måtte stresse i tilfelle hun våkner :p

Ja jeg skrubba hele leiligheten når mamma passa lillebror :P men om han er våken og ikke vil leke mens jeg vasker så er han i sjal/sele så vasker vi sammen så da stresser jeg ikke. Bare kjipt når han gulper masse samtidig som vi vasker gulvene :P

Ja jeg skrubba hele leiligheten når mamma passa lillebror :P men om han er våken og ikke vil leke mens jeg vasker så er han i sjal/sele så vasker vi sammen så da stresser jeg ikke. Bare kjipt når han gulper masse samtidig som vi vasker gulvene :P

Når jeg kan ha henne i bæreselen fremover hjemme, så kan jeg og vaske huset med henne i den. Når hun ikke vil ligge under babygymmen å leke. Har jeg henne vendt mot meg, går jo nesten hodet rundt på henne. Er så nyskjerrig og hater å ikke få se :p

Haha, den er kjip ja. Litt av poenget med å vaske gulvet borte :p

Back
Topp