Njaaa. De kan holde på til 5 de der![]()
Åja nei da kan det ta litt tid før de reiser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njaaa. De kan holde på til 5 de der![]()
Oj oj.. blir det kanskje ny lysekrone da?Virker som mannen vil ha den også da![]()
Nei det er sant. Men nå er det helg. Masse tid til å gjøre det som trengsIkke greit med sløve dager når man har ting som skulle hvert gjort![]()
Og sikkert fryktelig farligDet får du gjøre damye lekkert
![]()
Yes kan det endaÅja nei da kan det ta litt tid før de reiser![]()
Ja håpe håpeOj oj.. blir det kanskje ny lysekrone da?![]()
Veeeeldig...men var ganske flink i går daOg sikkert fryktelig farlig![]()
Forstår jeg godtJasitter å håper at søstra mi blir gravid nå (ivf) sånn at vi kan ha søskenbarn tett og
hadde vært gøy
![]()
Ikke sant. ser jo jentene har stor glede av å vokse opp sammenForstår jeg godt. Savnet det selv i oppveksten da mine søskenbarn er 12 og 14 år eldre enn meg. Og mini har også søskenbarn som er mye eldre enn han på gubben sin side (yngste er 8.5 år eldre enn han, eldste er 27 år eldre enn han). Så håper broren min snart finner seg en kjæreste og får barn så mini kan få noen søskenbarn som er noenlunde gjevngammel med han
Nei det er sant. Men nå er det helg. Masse tid til å gjøre det som trengs![]()
Tenker å ta skikkelig vaskerunde på badet i helga. Litt lettere når gubben kan ta snuppa så får man liksom gjort seg ordentlig ferdig uten å måtte stresse i tilfelle hun våknerJa det blir ho tatt, det gjør det bestandig![]()
Det er faktisk det viktigsteEr bra det da
Her er jeg ikke topp 50 denne mnd, men er på lista da![]()
Hvor er de kjøpt?Ikke santMåtte ha de
![]()
Ja kan godt tenke meg det har stor glede av hverandre og kommer sikkert til å ha det i årene som kommer ogsåIkke sant. ser jo jentene har stor glede av å vokse opp sammenså håper det for mine og.
![]()
Tenker å ta skikkelig vaskerunde på badet i helga. Litt lettere når gubben kan ta snuppa så får man liksom gjort seg ordentlig ferdig uten å måtte stresse i tilfelle hun våkner![]()
Det er heldigvis det denne månedenDet er faktisk det viktigste![]()
Men fytti for en pris?!Mhm vil så gjerne ha den![]()
Tenkte å finne noe litt billigere her i alle fallMen fytti for en pris?!![]()
Ja jeg skrubba hele leiligheten når mamma passa lillebrormen om han er våken og ikke vil leke mens jeg vasker så er han i sjal/sele så vasker vi sammen så da stresser jeg ikke. Bare kjipt når han gulper masse samtidig som vi vasker gulvene
![]()
Sååå søt!Fant ut jeg og mini skulle besøke denne sjønnasen her. Er hunden til foreldrene mine
![]()