Skravletråd November

Jeg kommer så til å angre senere i dag på at jeg har valgt å ligge her med mobilen mens lillebror sover... hadde jeg bare gjort det jeg skulle hadde jeg jo snart hvert ferdig Hehe jaja det er jo fredag og helg, så jeg har god tid :D
Nyt å ligge å slappe av mens du kan;) hva er det du må gjøre?

Neida, mamma tar med når hun kommer på søndag. De selger den typen der hun bir.

Vi kunne egentlig ha tenkt oss å feire her. Men da må en av våre familier reise 4 timer hit om de vil komme.. det blir neppe populært :p
Så bra at hun tar med :)
Du kan jo høre om noen av dem vil komme til dere da;)

Nyt å ligge å slappe av mens du kan;) hva er det du må gjøre?

Ja jeg gjør det :P eller jeg nyter det egentlig ikke, for jeg blir stressa av at jeg har tings om må gjøres :P men jeg er for sløv til å bevege meg akkurat nå Haha jeg har masse husarbeid som må gjøres :P men jeg kan ta det når han har lagt seg evt hive han i sjal/sele om han ikke vil ligge ved babygymmen etterpå :P

Så bra at hun tar med :)
Du kan jo høre om noen av dem vil komme til dere da;)

Ja:) slipper å vente så lenge på der i posten:)
Ender vel opp med sure svigerforeldre da :p og pappa gidder neppe være borte i jula. Han er så hjemmekjær. :p

Ja jeg gjør det :P eller jeg nyter det egentlig ikke, for jeg blir stressa av at jeg har tings om må gjøres :P men jeg er for sløv til å bevege meg akkurat nå Haha jeg har masse husarbeid som må gjøres :P men jeg kan ta det når han har lagt seg evt hive han i sjal/sele om han ikke vil ligge ved babygymmen etterpå :P

Ser den. Er slik selv og. Er lat og sitter å skravler og spiser hjemmelaga lefser istedenfor å rydde :p men tar det senere :p

Ja:) slipper å vente så lenge på der i posten:)
Ender vel opp med sure svigerforeldre da :p og pappa gidder neppe være borte i jula. Han er så hjemmekjær. :p
Okei. Ja, da må dere tenke ut noe annet:)

Ja den er det, men blir nok litt alternative løsninger her da det funker dårlig å dele rom med lillebror. Han våkner av vekkerklokka mi kl 6 og det er så unødvendig da det ødelegger så mye på morningen og starten av formiddagen for han. Så jeg har de siste ukene sovet i stua og det funker ledig bra. Så jeg kommer til å lage en sovekrok til meg her, så får frøkna mitt soverom da det er størst og lillebror hennes soverom. Tenker det blir ganske greit da. Selv om planen var å dele rom med han en god stund. Men jeg finner ikke leilighet med 3 soverom til en pris jeg er villig til å betale i skolekretsen til frøkna så da blir det sånn :)

Skjønner det:) Så lenge det funker er jo det ok. :)

Back
Topp