Aaah. Skjønner denNei egentlig ikke. Men er nm i taeqwondo her i helgen og siden det var på hjemmebane ville han gjerne delta. I tillegg er han lagleder/coach for en del av elevene hans i klubben han trener i;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaah. Skjønner denNei egentlig ikke. Men er nm i taeqwondo her i helgen og siden det var på hjemmebane ville han gjerne delta. I tillegg er han lagleder/coach for en del av elevene hans i klubben han trener i;-)
Jeg ligger bak med de innleggene jeg hadde tenkt meg denne mnd.. men klatret til 5 plass nå da tror jeg.
Jippi, klatret 6 plasserJeg må nok stå på om jeg skal holde meg inne på lista denne gangen![]()
![]()
Er bra det daJippi, klatret 6 plasser![]()
Den var mektig stilig da. Hva kostet den?Vil ha vil ha![]()
Hehe. Må ha troen vet duLitt pessimist...også gikk det så bra sist..så kan jeg være så heldig igjen liksom?
Åja.Nei de bor her hvor jeg bor![]()
Kan ikke gå like gort hver månedJippi, da er jeg over 200 innlegg denne måneden.
Går visst tregt for meg om dagen :/
Den lampen koster litt over 10.000Den var mektig stilig da. Hva kostet den?
Kan ikke det, syns det også går ganske stille for det flesteKan ikke gå like gort hver månedvi er enda tidlig i november
![]()
Går det tregt sålangt med innleggene?Jeg må nok stå på om jeg skal holde meg inne på lista denne gangen![]()
![]()
Var ikke helt billig med andre ordDen lampen koster litt over 10.000
Har vel kommet meg opp i 100 innlegg nåGår det tregt sålangt med innleggene?
Sant. Har vært labert tempo kontra tidligere. Men er nok mye som skjer I novemberKan ikke det, syns det også går ganske stille for det fleste
:O:O:ODen lampen koster litt over 10.000
Er ikke halvgærlig detHar vel kommet meg opp i 100 innlegg nå
Synes det går veldig tregt fremover..
Ligger fremdeles ganske langt nede, da, 21. plassJuhuså bra
![]()
Tror også det er en del som er skravle slitne etter de to siste månedene..Sant. Har vært labert tempo kontra tidligere. Men er nok mye som skjer I november
Her er det 8plass. Helt grei plasseringLigger fremdeles ganske langt nede, da, 21. plass![]()
Men nå vil den nok også vare *litt* lenger enn en måned også da:O:O:O
Det er mer enn husleia mi det![]()