Snart oppdatering av topp 100 listen, lurer på om jeg har klatret noen plasser i dag.
Kan da ikke ligge helt nede på 27. plass heller
Kan da ikke ligge helt nede på 27. plass heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var mye....
Det er for meg en hel måneds shoppingbudskjett, jo...
Snart oppdatering av topp 100 listen, lurer på om jeg har klatret noen plasser i dag.
Kan da ikke ligge helt nede på 27. plass heller![]()
Så skjønne de varKjøpte disse i går![]()
![]()
Det er fantastisk!!Hmm. Det må jeg google når jeg får tid (snupps våkna nettopp). Skulle hatt noe å trent hjemme![]()
Funker det?![]()
Ooh, så stilig!Jeg fant
![]()
![]()
![]()
Har du 10 Tusen til shoppingbudsjett?
Veldig enkelt
Kr 17.500,- til felles regningskonto som dekker alle regninger + ukeshandel (mannen setter også inn der)
Kr 5.000,- til spare
--------------------------------------------
Kr 22.500,- totalt
Kr 34.000,- inn (ink. barnetrygd)
Kr 11.500,- igjen....
Skal dekke shopping, eventuelle småinnkjøp i butikken, klær barna trenger og eventuelle ting til huset
Hehe. Men er man ikke mekaniker eller god på bil, så må vi bare bite i det og betale![]()
Jaher orker jeg ikke å prøve å tvinge henne i seng tidligere med en gang. Det funker ikke. Tar det gradvis
![]()
Har ikke jeg heller; derfor får vi andre folk til å gjøre detFlinke dere er, tror jeg ikke jeg hadde hatt orken til...
Det skjønner jeg godtVeldiggleder meg
![]()
Jeg ligger bak med de innleggene jeg hadde tenkt meg denne mnd.. men klatret til 5 plass nå da tror jeg.Snart oppdatering av topp 100 listen, lurer på om jeg har klatret noen plasser i dag.
Jeg må nok stå på om jeg skal holde meg inne på lista denne gangenSnart oppdatering av topp 100 listen, lurer på om jeg har klatret noen plasser i dag.
Stilig den varJeg fant
![]()
![]()
![]()
Nei, desverreJa, har ikke mye valg da![]()
JeppJa, det nytter vel lite.. De sovner når de sovner![]()
Det er fantastisk!!er jo egentlig 30 dagers treningsprogram men jeg har brukt det nå i 1,5 år!
Gått ned mange kg og cm, hele kroppen er strammere og endelig muskler som synes![]()