Gratis som regelOk. får dere billigere fisk da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratis som regelOk. får dere billigere fisk da?
Ser den![]()
Nja. Er vel en kombinasjon av mye. Har ikke brukt den mye, da hun blir sur av å bare stirre på brystethun vil se
og ikke så lenge siden vi kjøpte den heller.
Så flink du har vært!
Jeg var overlykkelig i går, og å ha startet med kalendergaver til gutta...![]()
Men må bruke den mer fremoverNei jeg skjønner![]()
Flink duher er jeg ferdig uten om mannen og hjemmelaget gaver
![]()
Tipper det er godt å være igang!Takktakkmåtte bare komme igang og få det gjort
![]()
Ganske greit å få dagsfersk sei og slikt gratis som regel. Blir gode middagerOhh så kjekt da![]()
StakkarsO.J. har feber![]()
Det tviler jeg ikke påGanske greit å få dagsfersk sei og slikt gratis som regel. Blir gode middager![]()
Dakkars lille, og masse god bedringO.J. har feber![]()
Takk for det. OJ. har vært syk lenge nå, så håpte liksom han var frisk. Men kan jo bare være noe 1 dags feber.Stakkarsgod bedring
lille N er enda ikke bra med hosten... Den sitter i altså
Kjenner til det der...Koselig å være her også, men er så alt for lite tid i ukedagene![]()
Takk. håpe bare dette er noe raskt. Vært så mye syk nåDakkars lille, og masse god bedring
Akkurat nå; en mix, siden vi skal byttet pusse opp, ville Ikke kjøpe så mye nytt før vi er ferdig og vet helt hvordan det blirYes![]()
Hvordan stil har dere da?
Takk for link, den er nå lagrethttp://trinesmatblogg.no/2012/09/21/hot-pizza-med-kjottboller-paprika-og-rodlok/
Lager disse, men hadde ikke i chilli i dag pga. OJ og min halsbrann![]()
Skjønner. Men hva vil du ha da elrr hvordan?Akkurat nå; en mix, siden vi skal byttet pusse opp, ville Ikke kjøpe så mye nytt før vi er ferdig og vet helt hvordan det blir![]()
Så kjedeligDa har jeg hatt tidenes hylekonsert i bilen på vei hjem fra foreldrene mine som tar ca 20-25 å kjøre. Trøtt gutt som ikke ser poenget med å sovne i bilen uansett hvor trøtt han er og hvilke tiltak jeg gjør for at han skal evt kunne sovne i bilen.
Good goodTakk for link, den er nå lagret![]()