Skravletråd November

Lurer på når jeg får gubben hjem fra jobb. Han nevnte overtid igår... Typiske som ville skjedd er at jeg ikke ser han før rundt 8 ikveld og da er han så trøtt og sliten at jeg bare kan se langt etter at han gidder å ta snuppa ei stund om hun nekter å sove. Kjenner jeg er litt sliten og idag :p
Kjedelig....hva jobber han med?:)

Heeeeii på deg og god helg ja:)

Jada, bra her...men sliten:P der?
Sliten ja, men er du ikke snart fødeklar da...??
Sliten her og, men går seg nok til med en rolig fredagskveld og ei god natts søvn

Lurer på når jeg får gubben hjem fra jobb. Han nevnte overtid igår... Typiske som ville skjedd er at jeg ikke ser han før rundt 8 ikveld og da er han så trøtt og sliten at jeg bare kan se langt etter at han gidder å ta snuppa ei stund om hun nekter å sove. Kjenner jeg er litt sliten og idag :p
Så kjedelig :(

Da har jeg hatt tidenes hylekonsert i bilen på vei hjem fra foreldrene mine som tar ca 20-25 å kjøre. Trøtt gutt som ikke ser poenget med å sovne i bilen uansett hvor trøtt han er og hvilke tiltak jeg gjør for at han skal evt kunne sovne i bilen.

Min liker visst å være i bevegelse :p
Satser på det blir bedre når vi en gang bytter over til sportsdelen. Da kan vi spenne fast med seler. Hun sover kjempegodt i bilstol for hun sitter helt stille i den. I bagen er det nok litt for myr bevegelse og :p

Back
Topp