Da får det bli en annen dag![]()
Ja det må nesten det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får det bli en annen dag![]()
Fjordland fiskebollerHva spiste du da?![]()
Kjappe resultater og gøy trening er akkurat det jeg trengerAnbefales på det sterkeste
Også er det gøy! Og kjappe resultater![]()
Da har du jo litt å velge mellom. Vi har ergobaby 360. Men hun har ikke brukt det særligJeg har elastisk sjal, vevd sjal og ergobaby selemå ha litt å velge i, men det elastiske blir brukt så mye lenger og snart er han for tung for det. Men sikler stadig på flere sjal men de koster jo en del penger da..
Det er greit å betale for noe man virkelig liker mener jegVel, jeg faller for dyre ting.
Og har generelt dyre møbler. Så joda,vi syns også det er mye...men ikke sjokka liksom![]()
De har flere utsalgssteder da![]()
Har desverre dyre vaner ja![]()
Åh ikke fått til å sove?Har lagt på sofaen hele dagen. Ikke sovet..
Hørtes godt utSkinke, kjøttboller, løk og paprika.
Jammen, så er det jaggu det eneste jeg har gjort i dagSå effektiv du er![]()
Høres kjent utJa det gjør det, men får ta det i kveld ellers så får jeg ikke ro i sjela![]()
Nei, prøvde men kroppen vil bare ikkeÅh ikke fått til å sove?(
Da har du jo litt å velge mellom. Vi har ergobaby 360. Men hun har ikke brukt det særlig![]()
Ja men litt greit å ha noe å bytte på, sånn om jeg skal ho noe som er enkelt å ta av og på i en fart er ergoen kjekk. Mens sånn som når jeg var på ikea, gjør husarbeid eller han bare har en dårlig dag er sjalet perfekt. Jeg innbiller meg hvertfall at han sitter mye bedre der når det er snakk om timer. Men han er jo stort sett fornøyd uansett hvem av de jeg velger
Liker hu den ikke eller bare ikke blitt sånn?
Dumme kropp.. :/ håper du får sove inatt da!Nei, prøvde men kroppen vil bare ikke![]()
Smaker som falsk potetAldri smakt de jeg![]()
Nei, når vi kjøper så dyrt har vi det lengeDet er greit å betale for noe man virkelig liker mener jegdu bytter kanskje ikke så ofte heller?
Heeeeii på deg og god helg jaGooooood helg!!
Sjukt godt med helg etter ei travel uke!
Bra med dere da damer?