Skravletråd November

Hva spiste du da?:)
Fjordland fiskeboller :p mannen gadd ikke lage laks og fiskeboller :/ haha! Kravstor :p jeg må bite i det sure eplet for lakris :p alt for mye er ikke bra for gravide :) han kjøpte fjordland fiskeboller og grøt til han og lille N :)

Jeg har elastisk sjal, vevd sjal og ergobaby sele :) må ha litt å velge i, men det elastiske blir brukt så mye lenger og snart er han for tung for det. Men sikler stadig på flere sjal men de koster jo en del penger da..
Da har du jo litt å velge mellom. Vi har ergobaby 360. Men hun har ikke brukt det særlig :p

Vel, jeg faller for dyre ting.
Og har generelt dyre møbler. Så joda,vi syns også det er mye...men ikke sjokka liksom:P

De har flere utsalgssteder da:)

Har desverre dyre vaner ja:P
Det er greit å betale for noe man virkelig liker mener jeg :) du bytter kanskje ikke så ofte heller?

Da har du jo litt å velge mellom. Vi har ergobaby 360. Men hun har ikke brukt det særlig :p

Ja men litt greit å ha noe å bytte på, sånn om jeg skal ho noe som er enkelt å ta av og på i en fart er ergoen kjekk. Mens sånn som når jeg var på ikea, gjør husarbeid eller han bare har en dårlig dag er sjalet perfekt. Jeg innbiller meg hvertfall at han sitter mye bedre der når det er snakk om timer. Men han er jo stort sett fornøyd uansett hvem av de jeg velger :P

Liker hu den ikke eller bare ikke blitt sånn?

Da kom gubbis og tuppa hjem fra bhg, så da blir det taco her :)

Ja men litt greit å ha noe å bytte på, sånn om jeg skal ho noe som er enkelt å ta av og på i en fart er ergoen kjekk. Mens sånn som når jeg var på ikea, gjør husarbeid eller han bare har en dårlig dag er sjalet perfekt. Jeg innbiller meg hvertfall at han sitter mye bedre der når det er snakk om timer. Men han er jo stort sett fornøyd uansett hvem av de jeg velger :P

Liker hu den ikke eller bare ikke blitt sånn?

Ser den :)
Nja. Er vel en kombinasjon av mye. Har ikke brukt den mye, da hun blir sur av å bare stirre på brystet :p hun vil se :p og ikke så lenge siden vi kjøpte den heller.

Lurer på når jeg får gubben hjem fra jobb. Han nevnte overtid igår... Typiske som ville skjedd er at jeg ikke ser han før rundt 8 ikveld og da er han så trøtt og sliten at jeg bare kan se langt etter at han gidder å ta snuppa ei stund om hun nekter å sove. Kjenner jeg er litt sliten og idag :p

Ble litt grøt på meg :) jeg hater egentlig risgrøt nå nam !!!! :p

Gooooood helg!! :D
Sjukt godt med helg etter ei travel uke!
Bra med dere da damer?

Back
Topp