Skravletråd November

Men sikkert trivelig da:):)

Ja den er det, men blir nok litt alternative løsninger her da det funker dårlig å dele rom med lillebror. Han våkner av vekkerklokka mi kl 6 og det er så unødvendig da det ødelegger så mye på morningen og starten av formiddagen for han. Så jeg har de siste ukene sovet i stua og det funker ledig bra. Så jeg kommer til å lage en sovekrok til meg her, så får frøkna mitt soverom da det er størst og lillebror hennes soverom. Tenker det blir ganske greit da. Selv om planen var å dele rom med han en god stund. Men jeg finner ikke leilighet med 3 soverom til en pris jeg er villig til å betale i skolekretsen til frøkna så da blir det sånn :)

Ja går mye tid vekk til treningen der:-). Nja prøver å trene litt på treningssenter innimellom treningen til gubben. Men går ikke fast på noe slik han gjør. Ellers liker jeg godt å strikke:-)

Strikking er en stor hobby her og ;)

Kjedelig å gå tom for garn:/
Må du bestille nytt på nett?
Skjønner den. Her feiret vi jul med mine foreldre første året, men nå fremover blir det jul hos oss. Så får vi invitere min familie og svigerfamilien annethvert år:)
Pleier å tilbringe en del av mellomjula på hytta da:)

Neida, mamma tar med når hun kommer på søndag. De selger den typen der hun bir.

Vi kunne egentlig ha tenkt oss å feire her. Men da må en av våre familier reise 4 timer hit om de vil komme.. det blir neppe populært :p

Holder du på med noe spesielt nå? Jeg prøver å strikke ferdig ett babyteppe jeg begynte på for evigheter siden

Gensre i julegave til tantejentene mine. Har laga en til jenta mi. Og en straks ferdig. Og holder på med bolen til den 3. Der er armene klare.
Åh, mye igjen?:p

Fant ut jeg og mini skulle besøke denne sjønnasen her:-). Er hunden til foreldrene mine :-)

Vedlegg

• 1446810351852.jpg
    1446810351852.jpg
    42,1 KB · Visninger: 8
Da blir det kanskje ul på mandag eller tirsdag :) det er høstfest i bhg på torsdag. Noen som har vært på det? :)

Så gøy:-). Da blir de nok glade :-). Har 1 nøste igjen:-)
Da er du jo snart ferdig :D
Ja, satser på det :D så får de like gensre, bare ulik farge :) de er søskenbarn og bestevenner så. Bare 6 mnd mellom de :)

Hehe :p
Merker at han her hjemme og trenget mindre søvn nå :o
Ja.. og på dagtid er det sjelden vi får lengre hviler enn 1 time. Mange ganger er det bare 30-40 minutter. Så er hun lys våken og ler igjen :p

Back
Topp