Ja, det er litt for tidlig endaKan jo tyvstarte litt. men nå er kanskje vel tidlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er litt for tidlig endaKan jo tyvstarte litt. men nå er kanskje vel tidlig![]()
Gratulerer med ny bilEn Suzuki Swift 4x4.
Trenger en liten firhjuling![]()
Men sikkert trivelig da![]()
Ja går mye tid vekk til treningen der. Nja prøver å trene litt på treningssenter innimellom treningen til gubben. Men går ikke fast på noe slik han gjør. Ellers liker jeg godt å strikke
![]()
Kjedelig å gå tom for garn:/
Må du bestille nytt på nett?
Skjønner den. Her feiret vi jul med mine foreldre første året, men nå fremover blir det jul hos oss. Så får vi invitere min familie og svigerfamilien annethvert år
Pleier å tilbringe en del av mellomjula på hytta da![]()
Holder du på med noe spesielt nå? Jeg prøver å strikke ferdig ett babyteppe jeg begynte på for evigheter sidenStrikking er en stor hobby her og![]()
Holder du på med noe spesielt nå? Jeg prøver å strikke ferdig ett babyteppe jeg begynte på for evigheter siden
Så gøyGensre i julegave til tantejentene mine. Har laga en til jenta mi. Og en straks ferdig. Og holder på med bolen til den 3. Der er armene klare.
Åh, mye igjen?![]()
Å, så kos ♡Fant ut jeg og mini skulle besøke denne sjønnasen her. Er hunden til foreldrene mine
![]()
Ja hun synes det er veldig kjekt når vi kommer innomÅ, så kos ♡
For en søtnosFant ut jeg og mini skulle besøke denne sjønnasen her. Er hunden til foreldrene mine
![]()
Da er du jo snart ferdigSå gøy. Da blir de nok glade
. Har 1 nøste igjen
![]()
TakkFor en søtnos![]()
Kjekt med søskenbarn som er nære i alderDa er du jo snart ferdig
Ja, satser på detså får de like gensre, bare ulik farge
de er søskenbarn og bestevenner så. Bare 6 mnd mellom de
![]()
Det skjønner jegJa hun synes det er veldig kjekt når vi kommer innom![]()
Jepphun er dog begynt å våkne tidligere og
![]()
Før sov hun (med mat imellom) fra 19-09. Nå er det 22-08... merkelig![]()
Ja.. og på dagtid er det sjelden vi får lengre hviler enn 1 time. Mange ganger er det bare 30-40 minutter. Så er hun lys våken og ler igjenHehe
Merker at han her hjemme og trenget mindre søvn nå![]()
JaKjekt med søskenbarn som er nære i alder![]()