Aaah.Ikke før nå i mai, men hun kom daja, hun bodde i Canada
![]()
Canada?? Det var da laangt borte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaah.Ikke før nå i mai, men hun kom daja, hun bodde i Canada
![]()
Håper du ikke fikk vondtFallt pladask for en lysekrone i går...så lyst på
Tok ikke bilde av den nei. så det spørs om jeg klarer finne. Var på løiten lysBilde?![]()
HahaEr du ferdig allerede, eller er bare dørstokkmilen lang i dag?
Vi får se hvordan den er over helgenEtter helsestasjon på mandag? Ring å spør når du kan få time så ser du om det passer.
Ikke sant.. :/ har du noen puter som kan avlaste når han ligger på den siden?ikke rart du har vondt i den om det og er hans favorittside. Både å ligge og bæres på.Og yndliggepuppen til lille U er den venstre, og han liker veldig godt å ligge på den armen og skulderen..
Ikke lett dette her
Hei på degGod dag!
Thank uHerlig kos deg![]()
Få se?Fallt pladask for en lysekrone i går...så lyst på
haha, ikke veldigHåper du ikke fikk vondt
Bilde?
Jeg gjorde også det en gang, vi endte opp med å kjøpe et hus hvor den allerede hang![]()
Trappeoppgang. Dør oppe fra loftet. Og skal sette opp dør ned til kjelleren.
Hehe..Hahahadde fått på meg treningstøy!
Måtte bare innom her før jeg satte igang
Nå er jeg ferdig da![]()
Bra hun får litt ekstra søvnHun har fått hostesaft, men vi får se hvordan det blirsove må hun og hun sover enda
![]()
Okei, det blir nok braIkke hele nei, men den skal fornyes og tettes mer igjen. Har hatt mer åpen løsning før
Nei, høres unødvendig ut å gnage hele nattaJa men han trenger jo ikke å være våken nesten hele natta for å gnage dahan som vanligvis sover 17.30-7.30/8 kun avbrutt av 2 matpauser i halvsøvne er ikke mye blid nå som han har hvert mer eller mindre våken siden kl 23 i går kveld
men ser ut som om han kanskje sovner litt nå da
![]()
Kan hende du finner den herhaha, ikke veldig
Kan se om jeg klarer finne..men tok ikke bilde av den nemligTa neste gang jeg er innom
Var på løiten lys.
Ohh artig![]()
Yes veldig braAhablir nok bra når de blir ferdig med både jobb og sang da vil jeg tru
![]()
Hehe. Her er den rosa kanin-kosekluten blitt favoritt. Den må være med i senga og hun tygger på øret og prøver å få tygge på ansiktet til kaninen![]()
Og veldig glad i å tygge på libero sommefuglen![]()
Typisk jenterYes hun har jo ikke annet enn å erte omtrent gjennom hele svangerskapet så![]()