Når dere fikk barn eller?Hehe, det er koselig damin mamma flyttet hit
![]()
Bodde hun langt unna før da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når dere fikk barn eller?Hehe, det er koselig damin mamma flyttet hit
![]()
Det må du finne. De er viktig.Skal bare finne til til å dra til legen![]()
Ikke hele nei, men den skal fornyes og tettes mer igjen. Har hatt mer åpen løsning førÅbytter dere trapp?
Aaah. Venstrehendt her og.Det er hele venstre armen, og jeg er veldig venstrehendt.
Ja, det er vel detSkjønner. Mye som skjer i kroppen nå for tiden ! Men du trenger å slappe av![]()
Yes han har nemlig sovet hos besteforeldrene i nattSå koselig da
Nei, de begynner tidligDet tror jeg ikke.![]()
Men nå er det helg.Det må du finne. De er viktig.
Bilde?Fallt pladask for en lysekrone i går...så lyst på
Ikke før nå i mai, men hun kom daNår dere fikk barn eller?![]()
Bodde hun langt unna før da?
Yes hun har jo ikke annet enn å erte omtrent gjennom hele svangerskapet såNei, de begynner tidlig![]()
Hei sjefGod dag!
Og yndliggepuppen til lille U er den venstre, og han liker veldig godt å ligge på den armen og skulderen..Aaah. Venstrehendt her og.
Gud, man blir hemmet ja når særlig skrivehånda svikter. Jeg klarer selv ikke engang bruke saksa i høyehånda, så skjønner deg![]()
Lykke til hos tannpleierNå skal jeg straks avgårde til tannpleieren med tuppa. Så skal jeg hjem å legge meg på sofaen. Jeg sover så dårlig og er så sliten at jeg rett og slett har fri i dag for å hente meg inn litt :/
Story of my life. Jeg var selv ekstreeemt trøtt og hele tiden utslitt i mitt svangerskap. Vant til å være på topp og ta hånd om det meste. Plutselig ble det et ork og gjøre noe som helst. Da føler man seg ikke særlig bra :/ eller nyttigJa, det er vel detjeg tror bare det ikke har gått opp for meg enda.. så jeg føler meg tidvis utilstrekkelig..
Nei, skjønner detIkke like lett det heller![]()
Etter helsestasjon på mandag? Ring å spør når du kan få time så ser du om det passer.Men nå er det helg.
På mandag MÅ jeg på helsestasjonen, tirsdag må jeg på jobb og onsdag er det begravelse.